- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

اشتباه تراکتور: خرید گران ترین و بی کیفیت ترین بازیکن لیگ برتر!

آذرقلم: هوای آسمان تراکتور این روزها به شدت ابری و مه آلود است. چند هفته ای است که خنده از لبان هواداران پرشور رخت بر بسته است. عوامل بسیاری برای این موضوع می توان برشمرد. اما یک از اشتباهات مسلم مسئولان باشگاه خریدهای آنچنانی و جذب بازیکنان پرآوازه، گران قیمت و در عین حال بی کیفیت است. از جمله: فورچونه!

گران ترین بازیکن تیم تراکتور و به گفته ی برخی منابع ، گران ترین بازیکن لیگ برتر را می توان یکی از بی کیفیت ترین بازیکنان خارجی است که به لیگ ایران ترانسفر شده است . یا حداقل فرصتی برای وی داده نشده است تا بتواند کیفیت خود را اثبات کند .

هواداران تراکتور یکی از بهترین هوادارانی هستند که اصلا از طریق احساسات عمل نمی کنند . هنگامی که باشگاه در فصل نقل و انتقالات هافبک های متعدد را وارد تیم می کردند ، پرشورها همواره گوش زد می کردند که تیم در سه پست باید تقویت شود .

دفاع وسط و راست و یک مهاجم گل زن . مدافع که خریداری نشد . فورچونه نیز هنگام شروع فصل به تیم آمد و این است نتیجه ی آن . به هر حال هر چه بوده است باید تیم را به شرایط خود باز گردانند . دیگر نباید بدون به غیر از مربی کسی در آوردن بازیکن به تیم دخالت کند . نظر شما چیست ؟ چه کسی و یا چه اقدامی می تواند تیم را دوباره به روز های اوج خود بازگرداند. شما نیز می توانید با وارد کردن نظرات خود ، مشکل تیم محبوبتان را بیان کنید .