- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

اسیدپاشی در اهر: پای یک زن در میان است!

اختلافات خانوادگی عامل اسیدپاشی یک زن به صورت پسر جوان اهری

آذرقلم: پدیده تاسف بار اسیدپاشی که این سالها به یکی از سوژه های اجتماعی و جنایی ایران و رسانه ها تبدیل شده ، این بار به شکل دیگری در اهر خود را نشان داد. در حالی که معمولا عامل اسیدپاشی ها عمدتا مردان بودند این بار ، یک دختر، بر روی یک پسر جوان اسید پاشید!

 به گزارش آذرقلم، فرمانده انتظامی شهرستان اهر گفت: اختلافات خانوادگی باعث اسیدپاشی یک زن به صورت پسر جوان اهری شد.

سرهنگ یونس منفرد با اشاره به اینکه تحقیقات اولیه پرونده اسیدپاشی نشان از وجود اختلافات خانوادگی دارد، اظهار کرد: اسیدپاشی به لحاظ اینکه در جامعه تبعات و حساسیت بسیاری دارد رسیدگی به این پرونده نیز در دستور کاری قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر افزود: این حادثه اسیدپاشی حوالی ظهر روز پنجشنبه در اهر رخ داد و بررسی های اولیه نشان می دهد که موضوع بر سر اختلافات خانوادگی بوده است.

 سرهنگ منفرد خاطرنشان کرد: برابر بررسی های به عمل آمده مشخص شده که ظاهراً این زن صیغه مرد بوده و انگیزه خود را از انجام این کار هنوز اعلام نکرده است.
وی ادامه داد: پس از بررسی های لازم مشخص شد که یک زن که اهل تبریز بوده بر‌ روی پسر جوان اهل شهرستان اهر اسید پاشیده و هر دو نیز مصدوم شده و به بیمارستان سینا تبریز انتقال یافتند.
وی با بیان این‌که عامل حادثه یک زن بوده که هنگام اسید پاشی بر روی مرد خودش نیز مصدوم شده است، افزود: این زن اسیدپاش بعد از این حادثه، ماشین پسر جوان را برداشته و از محل حادثه متواری می شود که با اقدامات به موقع پلیس در کمتر از یک ساعت دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر یادآور شد: به دلیل اینکه هر دو هم زن اسیدپاش و هم پسر قربانی حادثه در بیمارستان بستری شده اند نتوانسته ایم به بازجویی فنی ورود کنیم و به همین خاطر تحقیقات را به زمان دیگری موکول کرده ایم.