- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

اسدی تنها نماینده تراکتور در تیم منتخب هفته ششم لیگ برتر

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که استقلال با بهترین نمایش، بیشترین سهم را در این بین دارد اما تیم تراکتور به لطف درخشش رضا اسدی تنها نماینده این تیم آذربایجانی است.

تیم منتخب هفته ششم لیگ برتر
به گزارش آذرقلم، رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر در حالی با انجام هفت مسابقه و معوقه شدن دیدار ملوان انزلی و فولاد پیگیری شد و پایان یافت که استقلال در این هفته توانست نمایش فوق‌العاده‌ای برابر نساجی مازندران ارائه بدهد و با برتری مطلق و زدن سه گل یک عملکرد ایده‌آل برای تماشاگرانش داشته باشد و سه بازیکن‌اش هم به تیم منتخب برسند.
گل‌گهر با عبور از سد پیکان دو نماینده در جمع برترین‌های هفته دارد و نفت مسجدسلیمان با نمایش شایسته برابر پرسپولیس، ذوب‌آهن با مقاومت در زمین مس کرمان، آلومینیوم اراک با کسب یک امتیاز مهم در نقش‌جهان، تراکتور با برتری لحظه آخری مقابل صنعت نفت، مس رفسنجان با کسب نخستین پیروزی فصل و پرسپولیس با شکست نفت MIS هر کدام دارای یک بازیکن در تیم منتخب هفته ششم هستند که اسامی شان را به انتخاب سایت ورزش سه در زیر می‌خوانید:

دروازه بان
محسن فروزان (گل‌گهر)

مدافعان
مجتبی مقتدایی(نفت مسجدسلیمان)
حامد نورمحمدی (ذوب‌آهن)
سید محمداحسان حسینی(آلومینیوم اراک)

هافبک‌ها
رضا اسدی (تراکتور)

رضا اسدی با پرسپولیس به توافق نرسید - ورزش سهچه کسی برای تراکتور گل زد و در چه دقیقه‌ای؟ درست در لحظاتی که داور آماده می‌شد تا در سوت خود به علامت پایان بازی بدمد، رضا اسدی، پاس ریکاردو آلوز را با یک ضربه بغل پا به گل سه امتیازی تراکتور تبدیل کرد. روی این گل رضا اسدی خیلی هوشمندانه عمل کرد چون با حرکت به موقع به عمق، خط آفساید را شکست و در موقعیت قرار گرفت و ضربه‌اش نیز خیلی هوشمندانه بود و به نوعی می‌توان گفت که توپ را به تور پاس داد. تراکتور حالا بعد از گذشت 6 هفته تبدیل به تیم بهتری شده است و خود را در جمع تیم‌های بالای جدول می‌بیند و بدون شک یکی از دلایلش گلزنی‌های رضا اسدی است.
آرش رضاوند (استقلال)
سید مهدی حسینی(مس رفسنجان)
رضا شکاری (گل گهر)

مهاجمان
لوکادیا (پرسپولیس)
محمد محبی (استقلال)
پیمان بابایی (استقلال)[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]