- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

دستاورد تعویض دو سرمربی: ارزیابی عملکرد خطیبی و منصوریان در تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: یکی از اتفاقات نادر و عجیب لیگ برتر فوتبال ایران، تعویض سرمربی است! هر چند که نمی توان اسم آن را نمی توان به این صراحت تعویض گذاشت اما به هرحال، جابجایی و تغییر دو مربی در تیم هایشان، گزاره تعویض را تقویت می کند.
به گزارش آذرقلم، کنار گذاشتن منصوریان از تراکتور در تبریز و جدایی ناگهانی رسول خطیبی از آلومینیوم اراک که تقریبا به فاصله کوتاهی اتفاق افتاد آبستن جابجایی و تغییر خانه این دو مربی بود. رسول به تبریز آمد تا جای منصوریان را بگیرد و سپس به فاصله کوتاهی منصوریان به جای خطیبی سکان آلومینیوم را به دست گرفت.
اکنون بعد از گذشت چند ماه از این جابجایی ناگهانی و غیرمنتظره، می توان در مورد عملکرد این دو مربی در هر دو تیم نظر بهتری داد. حداقل اینکه، می توان به صراحت گفت که منصوریان در اراک موفق تر از رسول در تراکتور عمل کرده است.

این دو تیم شهرستانی، حالا با 27 امتیاز، در رده های پنجم و ششم جدول شانه به شانه هم حرکت می کنند و رقابت نفس گیری را در جدول دنبال می کنند. اما رقابتی پنهان و حساس تری هم در بین دو سرمربی در جریان است: برای نشان دادن لیاقت های خود و نشاندن آه تاسف در تیم مقابل به خاطر از دست دادن سرمربی قبلی!

نظر بازیکنان تیم آلومینیوم اراک هم این موضوع را تائید می کند.
در همین رابطه کافی است نظر مهاجم آلومینیوم اراک را بخوانیم:

به گزارش آذرقلم، کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با آمدن علیرضا منصوریان روند رو به رشدمان حفظ شد و تمام بازیکنان از نظر روحی-روانی در شرایط خوبی قرار گرفتند.
میثم آقایی در خصوص کار با علیرضا منصوریان عنوان کرد: بعد از رفتن رسول خطیبی شوک بدی به تیم ما وارد شد. تبعات آن شوک هم یک باخت خیلی بد به سپاهان بود. ما روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم اما با درایت هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه توانستند خیلی زود جلوی اتفاقات بد را بگیرند. با آمدن علیرضا منصوریان شرایط رو به رشدمان حفظ شد و تمام بازیکنان از نظر روحی-روانی در شرایط خوبی قرار گرفتند.
آقایی تصریح کرد: منصوریان یکی از مربیان بزرگ و با دانش فوتبال ما است. کار کردن با او باعث افتخار است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]