- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

ادعای عجیب و حاشیه ساز شفر و لزوم واکنش فدراسیون و کمیته داوری

آذرقلم: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پایان دیدار اخیر خود برابر تراکتوسرسازی مدعی شد: داور به خاطر اشتباهی که داشت بعد از بازی از من عذرخواهی کرد!

به گزارش آذرقلم، وینفرد شفر افزود: دژاگه باید به خاطر خطا روی نورافکن اخراج می‌ شد. امروز هم داور بازی از من عذرخواهی کرد. این نشان دهنده شجاعت داور است! این حرف یعنی عذرخواهی داور اگر صحت داشته باشد، نشان از ضعف عمده کمیته داوران و داوران انتخاب شده فدراسیون و کمیته داوران و به نوعی تحقیر و توهین به این کمیته و ایجاد تشکیک در توانمندی داوران دارد که می تواند اعتبار بازی های لیگ برتر را زیر سوال ببرد. و اگر دروغ باشد، داور این دیدار اعاده حیثیت کرده و علیه شفر به خاطر این ادعاها شکایت کند.

شفر در این مصاحبه همچنینی مدعی شده: نمی ‌خواهم در مورد داور حرف منفی بزنم ولی بعد از بازی آمد و گفت به خاطر اشتباهاتم عذرخواهی می ‌کنم، البته این مسائل گذشته و چیزی نیست ولی وقتی بازیکنی از محوطه بازی خارج می‌ شود و به بخش هواداران می ‌رود کارت زرد می‌ گیرد. امروز اشکان دژاگه نیز وارد قسمت هواداران شد و باید کارت زرد دوم را می گرفت!

البته می توان این حرف ها را بیشتر ناشی از استرس و تبعات شکست سنگشن استقلال در برابر تراکتورسازی قلمداد کرد اما به هر حال حرف کوچی نیست که بتوان از کنار آن به سادگی گذشت. این حرف ها می تواند در هفته های آینده، موجب ایجاد چالش ها و حاشیه های مختلفی گردد.