- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

ادعای تازه قلعه نویی در مورد دوران حضورش در تراکتور: ۶ ماه ریالی نگرفتم!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

آذرقلم: امیر قلعه نویی که در حال حاضر هدایت تیم سپاهان اصفهان را بر عهده دارد به تازگی مدعی شده که در دوران حضورش در باشگاه تراکتور در شش ماهه اول حضورش ریالی از این باشگاه تبریزی دریافت نکرده است!

به گزارش آذرقلم، امیر قلعه نویی که به رغم همه اصرارها و حمایت های مسئولان، مردم و هواداران باشگاه تراکتور در آن دوران از این تیم جدا شد، در تازه ترین ادعایش در خصوص دوره حضورش در این باشگاه گفته: تیم‌هایی که من تحویل گرفتم مشکلات زیادی داشتند اما ما نتایج خوبی گرفتیم. در ۶ ماه اولی که در تراکتور بودم پولی نگرفتم.

سرمربی اسبق تیم تراکتور که اخیرا با حرف ها و موضع گیری های کنایه آمیزش، مخالفت باشگاه تراکتور برای از سرگیری رقابت های لیگ برتر را مورد انتقاد قرار داده در ادامه افزوده: در زمان آقای آجرلو در چند ماه آخر حتی یک ریال هم پول نگرفتیم. همان سال در تراکتور سهمیه گرفتیم!

کاری با صحت و سقم ادعای اخیر آقای قلعه نویی نداریم اما مسئولان وقت باشگاه و مسئولان باسابقه و فعلی این باشگاه باید اسناد و مدارک حسابداری و ریز پرداخت های نقدی و غیرنقدی! آن دوران را باید یک بار دیگر حسابرسی کنند تا مشخص شود این ادعا تا چه اندازه صحت دارد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]