- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

اختصاص 10درصد سکوهای یادگار امام تبریز به هواداران استقلال

آذرقلم: طبق قانون تیم میزبان موظف است 10 درصد از استادیوم خود را در اختیار تیم میهمان قرار بدهد مگر اینکه تا شروع بازی سکوهای مربوط به تیم میهمان پر نشود. حالا استقلالی ها امیدوار هستند که حداقل در بازی پیش رو بتوانند از این حق خود در شهر پرشورها به نفع خودشان استفاده کنند.

به گزار آذرقلم، این قانون معمولا در بازی های استقلال و پرسپولیس برابر تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام رعایت نمی شود و معمولا برای اینکه تنشی بین هواداران پیش نیاید تمام ظرفیت استادیوم به هواداران تراکتورسازی اختصاص پیدا می کند.
البته گفته می شود مدیران استقلال برای اینکه بتوانند در بازی حساس روز جمعه حمایت حداقلی هواداران شان را داشته باشند می خواهند 10 درصد ظرفیت ورزشگاه یادگار امام را در اختیار بگیرند.
فتاحی: 10 درصد استقلال در یادگارامام محفوظ است

رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ می گوید در بازی استقلال برابر تراکتورسازی 10 درصد به تماشاگران آبی اختصاص پیدا خواهد کرد.

سعید فتاحی در این باره گفت: ما در تمام ورزشگاه 10 درصد سهم تیم میهمان را منظور می کنیم و در بازی استقلال برابر تراکتور سازی هم همین کار را می کنیم. 10 درصد سهم استقلال در بازی با تراکتورسازی.
او در پاسخ به این سوال که اگر استقلالی ها 10 درصد خود را پرنکنند چه اتفاقی می افتد هم گفت: مثل همه بازی ها جایگاه آنها را به هواداران تراکتورسازی می دهیم. این روال طبیعی همه بازی ها است.