- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

اخبار نقل و انتقالات تراکتور در رسانه ها: از اخباری و مهری تا آل کثیر و توره

آذرقلم: با نزدیک شدن به آخرین روزها و مهلت قانونی برای نقل و انتقالات فوتبالی در نیم فصل، تحرک باشگاه ها و بازیکنان و حتی رسانه های ورزشی هم شدت و حساسیت ویژه به خود گرفته است.

به گزارش آذرقلم، در همین راستا، در باشگاه تراکتور هم شاهد برخی گمانه زنی ها، اخبار و چه بسا شایعات متعدد در مورد جذب و دفع برخی بازیکنان هستیم:

2 بازیکن جدید در راه تراکتور

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: طی روزهای آینده حدأقل 2 بازیکن به جمع ما اضافه می‌شوند.

ساکت الهامی در رابطه با نقل و انتقالات تراکتور، اظهار کرد: همه به دنبال تقویت تیمشان هستند و حتی بازیکنان معمولی‌شان را به سایر تیم‌ها نمی‌دهند. شرایط تیم ما هم بسیار خوب بوده و به دنبال تقویت تیم در 2 پست هستیم که شبانه روزی برای جذب نفرات مورد نظر تلاش می‌شود.

سهرابی: در حال رایزنی برای جذب بازیکن هستیم/ چند بازیکن خارجی مد نظر است

سرپرست باشگاه تراکتور گفت: برای جذب بازیکن جدید در حال رایزنی با باشگاه های آن بازیکنان هستیم.

سهرابی: در حال رایزنی برای جذب بازیکن هستیم/ چند بازیکن خارجی مد نظر است

به نوشته فارس، میرمعصوم سهرابی اظهار داشت: با توجه به یک هفته استراحت تیم، امیدواریم در این فاصله 20 روزه تا شروع لیگ برتر کادر فنی بتواند هماهنگی‌های لازم در بین بازیکنان ایجاد و بازی‌های تدارکاتی برای تیم در نظر گرفته شده است و ما نیز تلاش می‌کنیم در پست‌هایی که مربیان احساس نیاز می‌کنند بازیکنان مدنظر را به تیم اضافه کنیم.

وی گفت: یک هفته فرصت برای نقل و انتقال زمان داریم و بازیکنانی که مدنظر کادر فنی است، مذاکراتش را با باشگاه‌های آن بازیکنان آغاز کردیم و منتظر جواب باشگاه‌ها هستیم و همانطور که می‌دانید در نیم فصل بازیکن آزادی وجود ندارد و تنها راه جذب بازیکن داخلی مذاکره با باشگاه‌ها بود و در حال رایزنی هستیم.

سهرابی گفت: در مورد بازیکنان خارجی نیز فیلم چند بازیکن را کادر فنی در حال ارزیابی است و در صورت تایید مقدمات حضور این بازیکنان فراهم خواهد شد.

ستاره ی شوشی در راه تراکتور

ستاره ی شوشی در تراکتور

پرسپولیس راه جذب آل کثیر را باز کرد . تجربه ثابت کرده است که تیم تراکتور پس از مالکیت محمد رضا زنوزی توان خرید هر بازیکنی به خصوص ستارگان ایرانی را دارد و در این دو سال با تشکیل تیم کهکشانی این مسئله را ثابت کرده است . فعلا به نظر اقدام جدی برای جذب بازیکن در این تیم صورت نگرفته است . شاید یکی از این ستارگانی که اکنون اخبار زیادی را به خود جذب کرده است عیسی آل کثیر است . مهاجمی که شاید در نیم فصل دوم در تبریز مشغول باشد .

پرسپولیس یکی از جدی ترین مشتری مهاجم خوزستانی بود . اما شنیده ها حاکی از آن است که دو طرف با یکدیگر به توافق نرسیده اند . و این مسئله وی را به تبریز نزدیک می کند . البته اگر سرخ پوشان تبریزی با سرخ پوشان پایتخت در راه جذب این بازیکن رقابت می کردند ، احتمال پیروزی طرف تبریزی بسیار بود . اما این تیم سیاستی دارد که به دنبال بازیکنی است که هیچ شایعه ای در اطراف وی نباشد .

تراکتور بلاشک باید برای ادامه ی رقابت با تیم های مدعی یک مهاجم سطح بالا و گلزن را داشته باشد . مهاجمی که اکنون در تیم وجود ندارد . کوین فورچونه در ابتدا با این هدف جذب شد ، اما او نتوانست انتظارات را برآورده کند . باید دید که آیا تقویت در این پست از طریق گزینه های داخلی یا خارجی صورت خواهد گرفت .

اگر گزینه برای تقویت در پست مهاجم صورت گیرد عیسی آل کثیر می تواند یکی از مناسب ترین گزینه باشد . فردی که با 9 گل هم اکنون بهترین گلزن لیگ برتر است . به نظر وی تنها گزینه مناسب و باکیفیت است . شهریار مغانلو که رسما اعلام کرد تا آخر فصل جدا نخواهد شد . حال باید دید که آیا این بازیکن جز گزینه های باشگاه است ؟ نظر شما در مورد حضور این بازیکن در تیم محبوبتان چیست ؟

مهری و اخباری ماندنی شدند؟

اخباری

سعید مهری و محمدرضا اخباری در دور جدید تمرینات تراکتور پس از تعطیلی یک هفته‌ای شرکت کرده‌اند و به نظر می‌رسد جدایی این بازیکنان در نقل و انتقالات نیم فصل منتفی است.

ایسنا نوشت: مهری و اخباری نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر چندان فرصت بازی به دست نیاوردند که همین موضوع باعث شده تا زمزمه‌های معاوضه این بازیکنان با گزینه‌های مدنظر کادرفنی به گوش برسد. حتی مهری پس از بازی مقابل پیکان، پست خداحافظی نیز در اینستاگرام منتشر کرده بود و طبق شنیده‌ها شهر خودرو مقصد این بازیکن بود.

اما حضور این بازیکنان در نخستین تمرین را می‌توان پایانی بر شایعات قلمداد کرد و به نظر می‌رسد تراکتور با این بازیکنان نیم فصل دوم را هم ادامه می‌دهد.

معاوضه حاج صفی و ایمانی با یک بازیکن تیم سپاهان صحت ندارد

معاوضه حاج صفی و ایمانی با یک بازیکن تیم سپاهان صحت ندارد

باشگاه تراکتور اعلام کرد که معاوضه حاج صفی و ایمانی با یک بازیکن تیم سپاهان صحت ندارد.

مهر نوشت: باشگاه تراکتور اعلام کرد: شایعه معاوضه اکبر ایمانی و احسان حاج صفی با چند بازیکن، در فضای مجازی منتشر شده که به هیچ عنوان صحت ندارد.

کادر فنی تراکتور هیچ برنامه‌ای برای فروش یا معاوضه این دو بازیکن ارزشمند ندارد و از هواداران درخواست می‌شود که بدون توجه به شایعات مطرح شده در فضای مجازی، اخبار موثق تراکتور را از رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.

ابراهیم توره در راه تراکتور؟

ابراهیم توره

گفته می‌شود احتمال دارد ابراهیم توره در پنجره نقل و انتقالات زمستانی راهی تراکتور شود.

ایسنا نوشته: این بازیکن سنگالی با انتشار تصاویری همراه با پرچم ایران و ایموجی تراکتور در صفحه رسمی خود در اینستاگرام، شایعه بازگشت به لیگ برتر ایران را به راه انداخته و تاکنون باشگاه تراکتور نیز واکنش رسمی به این انتقال نداشته است.

توره سابقه حضور موفق در تیم‌های پیکان، پرسپولیس، سپاهان، عجمان، موناکو و … را در کارنامه دارد و یکی از بهترین خارجی‌های تاریخ لیگ برتر ایران به شمار می‌رود و با توجه به جدایی فورچونه و سوگیتا از تراکتور، این تیم جای خالی برای جذب توره را دارد.

از توره در شرایطی به نام بمب انتقالاتی تراکتورسازی نام برده می شود که طبق گزارش وبسایت ترانفسر مارکت این مهاجم ۳۴ ساله سنگالی از سال ۲۰۱۸۰ بدون تیم بوده است و عملا در شرایط نیمه بازنشستگی قرار دارد. همچنین کاهش قیمت این بازیکن از یک میلیون به ۴۰۰ هزار یورو در سال ۲۰۱۸ نشان می دهد که توره دچار افت شده است.

طبق ٱمار از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ توره در دو باشگاه توپ زده که در این دو باشگاه در مجموع تنها ۲۶ بازی انجام داده و تنها ۷ گل به ثمر رسانده است. بعد از جدایی از باشگاه آژاکسیو (در دسته سه فرانسه)  در سال ۲۰۱۸ هم توره به تیم دیگری نپیوسته است. همه این آمار و ارقام حکایت از آن دارد که توره دیگر آن مهاجم آماده روزهای جوانی و زمان حضور در  تیم هایی مانند موناکو، پرسپولیس و سپاهان نیست و بعید به نظر می رسد که خرید او بتواند کمکی به خط حمله تراکتوری ها در نیم فصل دوم بکند.

موسوی هم رفت

تراکتور

 مدافع راست تراکتور از این تیم جدا شد.

ایسنا نوشت: سید احمد موسوی که با سرمربی تراکتور به مشکل برخورده بود، از این تیم جدا شده و با عقد قراردادی راهی تیم گل گهر سیرجان شد.

این مدافع راست امسال فرصت چندانی برای حضور در ترکیب تراکتور به دست نیاورده بود که قبل از بازی «تراکتور – شهر خودرو» توسط ساکت الهامی از تمرین تیم اخراج شده بود.

این بازیکن در حالی راهی گل گهر شد که مهدی تیکدری تنها مدافع راست تراکتور در ادامه‌ی رقابت‌هاست و حالا این تیم بیش از گذشته به جذب یک مدافع راست خوب احساس نیاز می‌کند.

پیش از این کوین فورچونه، یوکیا سوگیتا و ابوالفضل رزاق پور هم از جمع تراکتوری‌ها جدا شده بودند.