- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

اخباری، سنگربان تراکتور می شود

آذرقلم: دروازه‌بان سابق تیم تراکتورسازی تبریز با انتشار پستی در فضای مجازی برای بازگشت به تیم تراکتورسازی ابراز علاقه کرد.

به گزارش آذرقلم به نقل از فارس، محمدرضا اخباری دروازه‌بان تیم سایپا 2 سال خدمت سربازی خود را در تیم تراکتورسازی گذراند.

وی از معدود بازیکنان سربازی بود که در تراکتورسازی چهره موفقی داشته و بین هواداران این تیم محبوبیت زیادی را هم کسب کرد.

تلاش تیم تراکتورسازی برای حفظ این بازیکن به دلیل داشتن قرارداد با تیم سایپا موفقیت آمیز نبود. اما حالا علی دایی کمتر از اخباری در ترکیب تیمش استفاده می‌کند و خبرهایی مبنی بر جدایی این دروازه‌بان به گوش می‌رسد.

اخباری در پستی که در فضای مجازی منتشر کرده است عنوان کرده “شمایی که در یک سال گذشته هر بار نامم به میان آمد، با الفاظ گوناگون خواهان بازگشت من شدید و آنقدر من را شرمنده کردید که چاره‌ای نداریم جز اینکه مقابل خواسته‌هایتان سر تعظیم فرود آورم. آن روز هم که به ناچار و به واسطه قراردادم با تیم سایپا، مجبور به ترک تیم محبوبم شدم گفتم روزی برمی‌گردم و تا آخرین نفس، لطف‌تان را جبران می‌کنم.

اخباری در ادامه پستش از دادن لقب قارتال به وی از سوی هواداران تراکتورسازی اظهار خوشحالی کرده و عدم انتخابش تیم جدیدش را بازگشت به تیم تراکتورسازی دانسته است و البته گفته است که صبر می‌کند تا این وصال محقق گردد.

اخباری 2 فصل به عنوان سرباز در تیم تراکتورسازی حضور داشته و دروازه‌بان مطمئنی برای این تیم بود و این چهره بدون حاشیه در تراکتورسازی محبوبیت فراوانی بین هواداران این تیم دارد.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا اخباری به تیم تراکتورسازی انتقال می‌یابد و یا به دیگر تیم تبریز ماشین‌سازی می‌پیوندد.

 و  بعد از آمدن وی وضعیت فروزان در تراکتورسازی و یا دخسوس در ماشین‌سازی به چه شکل خواهد شد، دروازه‌بانانی که هر 2 در تیم خود خوب ظاهر شده‌اند.