- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

3 گزینه اصلی برای سنگربانی تراکتور: اخباری، فرعباسی، حسینی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: تیم تراکتور در این فصل از نقل و انتقالات تلاش دارد تا سنگربان مطمئنی را در درون دروازه خود جای دهد. از این رو، تاکنون چند گزینه برای این مهم مدنظر سهرابی و زنوزی و منصوریان قرار گرفته است. اخباری، حسینی و فرعباسی مهمترین گزینه های تراکتور برای پوشیدن پیراهن شماره یک هستند.
به گزارش آذرقلم، تا به امروز تکلیف حبیب مظاهری مشخص نشده است . منصوریان مشتاق جذب حسینی است اما زنوزی با این درخواست وی مخالفت کرده چرا که برای جذب حسینی نیاز است که با باشگاه استقلال وارد مذاکره شوند و رضایت نامه حضور وی در تراکتور را دریافت کنند که در این صورت مجبور به رضایت از بابت پرونده مظاهری خواهند بود. اما زنوزی قصد کوتاه آمدن در مورد پرونده مظاهری ندارد. حتی به قیمت از دست دادن احتمال حضور دروازه بان مطرحی مانند حسینی!

فرعباسی
فرعباسی دروازه بان با تجربه تیم نفت مسجد سلیمان هم یکی از گزینه های دروازه بانی برای تیم تراکتور است .تنها رضایت نامه باشگاه نفت مسجد سلیمان باقی مانده است که اگر اتفاقی نیفتد 90 درصد موافق این قضیه می باشند که در نتیجه ی آن می توان قرارداد بین فرعباسی و تراکتور را به طور رسمی اعلام کرد .

 محمدرضا اخباری
محمدرضا اخباری دروازه بان باتجربه فوتبال ایران که بعد از بدشانسی های متعدد سال گذشته نیمکت نشین رشید مظاهری شده بود، به نظر می رسد بتواند بار دیگر پیراهن شماره یک را برتن کند.
اخباری که یکی از بازیکنان مورد توجه علیرضا منصوریان سرمربی تراکتور است، از محبوبیت خاصی نزد هواداران تراکتور برخوردار است و حالا در لیگ بیستم بار دیگر دروازه بان اول این تیم خواهد بود.
او که پنجمین فصل حضورش در تراکتور را سپری خواهد کرد، یکی از نفرات باتجربه سرخ‌پوشان هم به شمار می‌رود. اخباری این روزها با شروع تمرینات تراکتور انگیزه زیادی دارد تا بار دیگر بتواند روزهای خوبش را تکرار کند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]