- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

احتمال کاندیداتوری فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا قوت گرفت/ سعید محمد شخصا پیگیر کاندیداتوری برای 1400 است!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه درباره انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در سال1400 و احتمال نامزدی برخی چهره ها می گوید: نام آقای سعید محمد هم در همه محافل مطرح است و خودشان هم پیگیری و مطرح می‌کنند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه:سعید محمد شخصا پیگیر کاندیداتوری برای 1400 است

به گزارش آذرقلم، او در بخشی از این مصاحبه از احتمال حضور سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده خبر داد و گفت: فکر نمی‌کنم نظر دادن راجع به اشخاص چندان درست باشد. اشخاص فعلا خودشان را در معرض ارزیابی مردم و جریان‌های سیاسی ‌قرار می‌دهند. نام آقای سعید محمد هم در همه محافل مطرح است و خودشان هم پیگیری و مطرح می‌کنند.

چندی پیش سعید محمد برای آغاز برخی از پروژه های عمرانی شهری به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بود!

سعیدمحمد به نفع قالیباف کنار می رود؟سعیدمحمد به نفع قالیباف کنار می رود؟
در همین رابطه روزنامه اعتماد هم نوشت:
باتوجه به بررسی چهره‌ها و تدارک حامیانی که در عرصه سیاست دارند، شاید بتوان از احتمال رقابت قالیباف و سعید محمد صحبت کرد. البته ممکن است این رقابت به آخرین لحظات نکشد و باتوجه به جدی شدن مذاکرات اصولگرایان پشت درهای بسته، پیش از روز سرنوشت و شب انتخابات، یکی از این دو به نفع دیگری کنار بکشد و البته در این صورت احتمالا دیگر نوبت کناره‌گیری قالیباف به‌نفع رقیب اصولگرا نیست و ازقضا شاید سعید محمد گزینه مناسبی برای کناره‌گیری به‌نفع کاندیدای اصلی اصولگرایان برای ریاست‌جمهوری باشد؛ چراکه اصولگرایان از مدت‌ها پیش با جدیت در حال برنامه‌ریزی برای تصاحب کرسی‌های شورای شهر تهران نیز هستند و این یعنی گزینه‌ای که به‌نفع اجماع جناح راست در انتخابات اصلی و تصاحب «پاستور» فداکاری کند، می‌تواند بلافاصله برای سکانداری شهرداری پایتخت، راهی «بهشت» شود.

اخبار مرتبط:

/http://azargalam.ir/94038

/http://azargalam.ir/94020

/http://azargalam.ir/94040[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]