- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

اتوبوس‌های شرکت واحد، مسافران ایستگاه راه آهن جدید تبریز را جابجا می کنند

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: با هدف توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و آسایش همشهریان و مسافران، خط اتوبوسرانی برای سهولت دسترسی به پایانه راه آهن خاوران راه اندازی شد.
به گزارش آذرقلم، پرویز عباس نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به افتتاح و راه اندازی پایانه شرق در ایستگاه راه آهن خاوران در دوم سفرهای استانی رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی و در راستای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، خط اتوبوسرانی برای سهولت دسترسی به پایانه راه آهن خاوران راه اندازی شد.
وی افزود: این خط اتوبوسرانی در فاز نخست با سه دستگاه اتوبوس و مطابق برنامه زمانی ورود و خروج قطارها به پایانه راه آهن خاوران از مبداء راهنمایی ورودی جاده ائل گلی و به مقصد پایانه شرق، ایستگاه راه آهن خاوران راه اندازی شد.

اتوبوس
عباس نژاد ادامه داد: اتوبوس‌های این مسیر با توجه به برنامه زمانی حرکت قطارها، صبح ها از ساعت ۷.۳۰ از سمت پایانه راه آهن خاوران و از طریق خاوران، بلوار شهدای غواص، جاده باسمنج به سمت راهنمایی تردد و شب ها از ساعت ۲۰.۳۰ و ۲۱ از راهنمایی، ابتدای جاده ائل گلی و با طی مسیر بلوار شهید باکری و اتوبان پیامبر اعظم(ص) به سمت پایانه شرق_ایستگاه راه آهن خاوران در خدمت مسافران عزیز خواهند بود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه تاکید کرد: در صورت استقبال شهروندان و تقاضای سفر زیاد تعداد ناوگان این خط قابل افزایش است.
ساعت حرکت قطار از ایستگاه راه آهن شرق تبریز (خاوران ) به مقصد تهران ساعت ۲۲:۱۵ می باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]