- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

آگهی مزایده شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آگهی مزایده عمومی (نوبت اول) آب و فاضلاب

شماره 9 سال 1402

شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی در نظر دارد ملک و قطعه زمین متعلق به این شرکت را با مشخصات مندرج در اسناد مزایده را طبق مشخصات مندرج در اسناد مزایده و از طریق سامانه ستاد ایران برگزار و به مزایده بگذارد. لذا از کلیه واجدین صلاحیت و درخواست کنندگان شرکت در مزایده دعوت می گردد از تاریخ درج آگهی لغایت مدت مندرج در ذیل فراخوان با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت اسناد اقدام نمایند. بدیهی است شرکت در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار می باشدو هزینه آگهی از برنده مزایده اخذ خواهد شد .

الف ) به پیشنهادهای فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از انقضاء مدت مقرر در اسناد مزایده واصل شود ، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .

ب ) سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مزایده مندرج است .

ج) پیشنهاد دهنده مکلف است معادل مبلغ سپرده ، تضمین های معتبر تسلیم یا مبلغ مذکور را به حساب جام شماره 7221124733 بانک ملت باجه آب و فاضلاب تبریز ( کد شعبه 5/1342 ) واریز و حسب مورد ضمانتنامه یا رسید واریز وجه را ضمن بارگذاری در سامانه ستاد ایران به صورت فیزیکی نیز در وقت مقرر تحویل دبیرخانه شرکت آ ب و فاضلاب استان آذربایجانشرقی نماید. به پیشنهادهای فاقد سپرده ، سپرده های مخدوش ، سپرده های کمتر از میزان مقرر،‌ چک و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد .سایت WWW.abfaazarbaijan.ir

مهلت فروش اسناد از تاریخ درج آگهی لغایت ساعت 19 مورخه  1402/6/9

آخرین مهلت تسلیم و بارگذاری پیشنهادات در سامانه ستادایران ساعت 8 صبح مورخه 1402/6/22

زمان و تاریخ  بازگشایی پیشنهادات در سامانه ستاد ایران ساعت 10 صبح مورخه1402/6/22

 

شناسه آگهی: 1556410
شماره نامه آگهی دهنده :  1402/5/120/7676
 تاریخ انتشار:   1402/6/6

        شرکت سهامی آب و فاضلاب آذربایجان شرقی[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]