- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

آکادمی فوتبال در باکو، مربی تبریزی به خدمت می گیرد/حمایت سفیر ایران از علی خادم

آذرقلم: سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو از فعالیت های بازیکن تبریزی تیم «خزرجنوب» تمجید کرد.

به گزارش آذرقلم، علی خادم از فوتبالیست های بلندقامت تبریزی است که با داشتن سابقه حضور در تیم های جوانان و امید تراکتورسازی این روزها در باکو توپ می زند.

فعالیت های این بازیکن جوان همواره مورد حمایت سفارت خانه جمهوری اسلامی ایران در باکو قرار داشته است به گونه ای که خود دکتر جواد جهانگیرزاده سفیر ایران در باکو و آقای سید علی موسوی معاون سفیر و رئیس دیپلماسی و مطبوعاتی سفارتخانه ایران در باکو در خیلی از دیدارهای تیم خزرجنوب که علی خادم به عنوان سنگربان در آن بازی می کند به عنوان تماشاگر حضور داشته اند و تلویزیون باکو نیز از حضور سفیر در این دیدارها به نیکی یاد کرده است.

علی خادم، متولد سال ۶۸ تبریز بوده و به مدت دو فصل است که در لیگ حرفه ای باکو و در تیم های یاسامال و خزر باکو به صورت حرفه ای سنگربانی این تیم ها را بر عهده دارد.

او به عنوان لژیونر ایرانی که از تیم های متعدد جمهوری آذربایجان پیشنهاد همکاری دارد اکنون به عنوان مدیر آکادمی باشگاه خزر جنوب مشغول است.

تیم «خزر جنوب» که علی خادم بازیکن تبریزی را در خدمت دارد در این فصل به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر جمهوری آذربایجان دست یافت.

علی خادم، اکنون به عنوان مدیر آکادمی فوتبال «خزرجنوب» مشغول به کار است و به تازگی در حال عقد قرارداد با یک مربی مجرب و کارآزموده تبریزی است تا از دانش وی در باکو بهره بگیرد. این آکادمی در سه بخش فوتبال، فوتسال و مدرسه فوتبال فعالیت می کند.

مطالب مرتبط: