- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

آقای زنوزی! صاحب اصلی تراکتور هواداران هستند امانتدار خوبی باشید!

یادداشت ورزشی: ایلیا

آذرقلم : روی سخنم با اقای زنوزی است. شما یک فرد اقتصادی هستید و یک بازرگان کاری نمی کند که سرمایه اش به هدر برود البته یک بازرگان عاقل که برای بدست اوردن ثروتش تلاش کرده باشد .

در دنیا فوتبال یک صنعت مهم پولساز است . باشگاه هلندی از قبل انتقال جهانبخش به برایتون چقدر کاسب شد و نمونه های دیگرمانند سامان قدوس و بازیکن استقلال در همین چند ماه اخیر.
میدانم که خودتان این مطالب را بیشتر و بهتر از ما می دانید اما مشکل از آنجایی اب می خورد که حواستان به دوروبرتان نیست. دارید مثل هدایتی چند سال پیش می شوید که فقط نام عابر بانک رایدک می کشید . شما باید تجربیات بدست امده تان در گسترش را تجزیه و تحلیل می کردید و اشتباهات دیگران را تکرار نمی کردید . برای این که در یک بیزنس موفق شوید هدف گذاری هایتان باید به گونه ای باشد که احساسات و روابط دوستانه به آن لطمه نزند.
آقای زنوزی لطفا  به این سوال بنده پاسخ دهید که در بین این همه شرکت هواپیمایی چرا شما برای تیم ملی هواپیمای اختصاصی کنار می گذارید . چرا سایر شرکت های هواپیمایی در طول این سالها چنین کاری نکرده اند؟ آیا با این لطفی که شما به فدراسیون داشته اید نمی توان انتظار داشت که در پاسخ به لطف شما با تقاضایتان مبنی بر به تعویق انداختن بازی حذفی موافقت می کردند. در عوض فدراسیون تراکتور را جریمه کرده و تماشاگرانش را محکوم می کند ایا نباید در اعتراض به این عمل فدراسیون از دادن هواپیما خودداری می کردید؟ شاید بگویید به ما مربوط نیست اما چنین نیست شما خوب می دانید چه می کنید. برای این که نامتان مطرح شده و زیاد شنیده شود و تبلیغ شوید دارید خرج می کنید اما خواهشا از اعتبار نام تراکتور برای سود شخصی و تجارت استفاده نکنید . خیرتان به تیم هم برسد چه اشکالی دارد. شاید در کاغد و به لحاظ قانونی مالک تراکتور باشید اما در حقیقت تراکتور متعلق به طرفداران است وقتی شما یک فرد معمولی بودید تراکتور وجود داشت و متعلق به این مردم بود. لطفا امانتدار خوبی باشید. مگسان دور شیرینی را از خودتان دور کنید و به دلسوزان واقعی تراکتور بها دهید. این چند بازیکن خط دفاعی که هر چه می کشیم از آنان است حاصل اعتماد به دوستانتان است ایا در کارهای اقتصادی تان و کارخانه هایتان نیز با دوست بازی کارتان را به پیش می برید یا ازاهل فن استفاده می کنید ؟!

امیدوارم موفق باشید.