- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

آقای زنوزی! خودکشی نکنید، مواظب اطرافیان خود باشید!

یادداشت ورزشی: ساوالان/ اردبیل

آذرقلم: اخراج توشاک، حتی با جایگزینی او توسط تونی که هم محبوب است و هم آشنابه فوتبال ایران و آگاه به روحیه بازیکنانی که فقط نام مجرب را با خود یدک می کشند و به خاطر یک تعویض، سرمربی عوض می کنند، اقدام و تصمیم بسیار غلط وکشنده ای است!

آقای زنوزی! این کار خودکشی را دوستان و مشاوران شما بر شما تحمیل کردند و ازهمان ابتدای خرید باشگاه به فکر آن بودند که سرمربی تراختور بشوند!

شما که به تحریک و ترغیب همین دوستان و مشاوران، کیانی و ایرانپوریان و نادری را مفت-مفت ازدست دادید و در هفته هفتم بازیها هم حتی نه جای کیانی را و نه ایرانپوریان و نه حتی نادری جوان را نتوانسته اید با بازیکنان داخلی وخارجی فوق میلیاردی پرکنید، قدری درنگ کنید!

اصبروا وصابروا …..

به کجا چنین شتابان؟

هم شما وهم تیم تراختور، کتک همانهائی را می خوریدکه تنها داشته شان از نظر فنی و صلاحیت برای حضور در تیم تراختور فقط داشتن «مدرک دوستی » با شما بود!

اگرقرار بر تعویض و اخراج باشد، قبل از همه مدیرعاملی را اخراج کنیدکه دوبار در تبریز بوده، یک بار در معارفه و یکبار هم حالا که همانند آجرلو که برای سرپوش گذاشتن به ضعفهایش و آرام کردن هواداران، گلمحمدی را اخراج کرد و جناب اسدی هم شبانه به تبریز آمدند و توشاک را اخراج می کنند!

آقای زنوزی! خودکشی نکنید که ما نیز با شما به هلاکت می رسیم!

شما که در توجیه ازدست دادن بازیکنان بی همتای تراختوری، به تحریک فردی که به تیمهای آذربایجان چسبیده، فرمودید: بازیکن سالاری نداریم!

عجبا ! امروز به خاطر بازیکنی که خیال می کند از دماغ فیل افتاده و هیچ توجهی به ناراحتی میلیونها هوادار ندارد و فقط به فکر جاه طلبی های خود بوده واز سوی بدخواهان تراختور حمایت می شود، دست به خودکشی می زنید؟!

کارد خودکشی رابه کسانی برگردانید که در اطراف شما هستند و دوست شما که نه، دوست جیب شما هستند.

هر مربی که بیاید همانطور که توشاک نیاز به زمان داشت، او هم به زمان نیاز خواهد داشت و تا آن موقع رقیبان تراختور، فاصله شان با ما بیشتر از این خواهد بود!

تغاری بشکند، ماستی بریزد !

جهان گردد به کام کاسه لیسان !