- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

آقایان مسئولان سیاسی و بهداشتی! شترسواری دولا دولا نمی شود!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]یادداشت روز: محمدامین خوش نیت

آذرقلم: کرونا همچنان می تازد، در تعداد بستری کرونایی‌ها رکورد زدیم، شمار افراد کرونایی بستری در بیمارستان ها به اوج خود رسید، نگران تشدید کرونا دلتا هستیم، روند بیماری در آذربایجان‌شرقی رو به افزایش بوده و وضعیت نگران کننده است و ….
این ها و ده ها جمله و نقل دیگر شاه بیت حرف های استاندار و همه مسئولان درمانی و پزشکی استان آذربایجان شرقی است. تا شاید همه ما بترسیم و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم. اما سوی دیگر مجرای کرونا در استان ما خیلی جالب است. جایی که حضرت استاندار با وجود اطلاع از وضعیت قرمز استان ما، ساعات اداری را به وضعیت عادی برمی گرداند و اجازه فعالیت گروه های شغلی را می دهد و …
بالاخره دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟ چرا فکر می کنید که عامل شیوع بیماری فقط مردم هستند؟ چرا فکر می کنید که شما به عنوان متولیان اصلی سلامتی و بهداشت مردم هیچ مسئولیتی ندارید؟ چرا تصمیمات شما تا این اندازه متناقض و اعجاب انگیز است؟
اگر می خواهید کرونا را شکست بدهید باید پیه برخی زحمات و هزینه ها را هم به تن تان بمالید. مردم به اندازه کافی گرفتار و درگیر همزمان مشکلات اقتصادی و استرس و اضطراب سلامتی خود وخانواده شان هستند.
قبول کنید که شترسواری، دولا دولا نمی شود. هر که طاووس خواهد جور هندوستان باید. شما هم آستین ها را بالا بزنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]