- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

آخرین خبرها از نقل و انتقالات تراکتور: 4 ورودی و 7 خروجی تا این لحظه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: با داغ شدن بازار نقل و انتقالات لیگ برتر، باشگاه تراکتور هم با قدرت وارد این بازار شده است. هر چند که به نظر می رسد کفه ترازوی خروجی های این تیم نسبت به ورودی های این تیم چه از نظر تعداد و چه از نظر کیفیت بازیکنان سنگین تر بوده است!
به گزارش آذرقلم، براساس آخرین اخبار رسیده، تاکنون چهار بازیکن جدید جذب این باشگاه شده اند که عبارتند از:
حسین پورحمیدی، سعید آقایی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری

در نقطه مقابل هم هفت بازیکن فصل گذشته تراکتور از این تیم جدا شده اند که عبارتند از:

ابوالفضل رزاق پور، رضا اسدی، شاهین ثاقبی، محمد عباس زاده، محمدرضا اخباری، مهدی حقیقت، مهدی کیانی
به عبارت دیگر تقزیبا می توان ادعا کرد که فصل آینده چهره ی جدیدی از تیم تراکتور را شاهد خواهیم بود.

عملکرد این باشگاه در جذب بازیکنان جدیدی چندان مورد پسند و رضایت هواداران نبوده است. به گونه ای که حتی از جذب یک مهاجم قوی ناتوان مانده است. این تیم نه تنها موفق به جذب بازیکن در این پست نشده بلکه محمد عباس‌زاده که بازیکن اصلی این پست محسوب می‌شد را نیز از دست داده است.

محمد عباس زاده، مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور به فولاد پیوست. این مهاجم توانمند و 10 گله فصل گذشته تراکتور طی سه فصل اخیر رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران ۳۰ گل به ثمر رسانده و در دو فصل متوالی عنوان بهترین گلزن تراکتور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش آذرقلم، فصل جدید رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال از ۱۲ مردادماه سال جاری آغاز می‌شود و تیم فوتبال تراکتور به عنوان نماینده‌ ایران در مرحله‌ی پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا، ۳۱ این ماه با برنده‌ی دیدار دوتیم باشوندارا کینگز بنگلادش و شارجه امارات دیدار خواهد کرد.

ستاره سابق رئال در تراکتور
سایت ترانفسرمارکت هافبک سابق رئال مادرید را در راه تراکتور معرفی کرد.
سایت «ترانسفر مارکت» که در زمینه نقل و انتقالات فوتبال و ارزش گذاری فوتبالیست ها فعالیت می کند در بخش نقل و انتقالات احتمالی ایسکو ستاره سابق رئال را در راه تراکتور دانست.ستاره سابق رئال در تراکتور؟+عکس
در پروفایل ایسکو ستاره سابق رئال و کنونی سویا آمده است که به احتمال 69 درصد به تراکتور تبریز منتقل می شود.
ایسکو از سال 2013 تا 2022 برای مدت 9 سال برای مادریدی ها درخشید. او سال گذشته به سویا منتقل شد. هافبک ملی پوش اسپانیا در فصل گذشته تنها 12 بازی برای سویا انجام داده است.
خمز سرمربی اسپانیایی تراکتور است که به نظر می‌رسد هموطنش را برای آوردن به این تیم ایرانی درنظر دارد.

حسینی رسما به تراکتور پیوست
با صدور رضایت‌نامه از سوی مس رفسنجان، مهدی حسینی خرید بعدی تراکتور می‌شود.1893201
تمرینات تراکتور پس از خرید چهار بازیکن آغاز شده اما همچنان این تیم جاه‌طلبانه در بازار نقل و انتقالاتی فعال است و به دنبال جذب دیگر بازیکنان می‌رود.
مهدی حسینی، هافبک مس رفسنجان، بازیکنی است که مذاکرات خود را با تراکتور انجام داده و با این تیم به توافق رسیده تا خرید این تیم در پنجره تابستانی باشد.
در روزهای گذشته باشگاه تراکتور توافق شخصی با این بازیکن را انجام داد و امروز با واریز رقم رضایت‌نامه، حسینی تراکتوری شد.
حسینی چهارمین خرید تراکتور در نقل و انتقالات تابستانی است که در خط میانی این تیم به میدان می‌رود.
این بازیکن در فصول گذشته پیراهن مس رفسنجان را برتن داشت و در نقش بازی‌ساز عملکرد درخشانی را از خود نشان داد.

تراکتور مدافع مدنظر استقلال را خرید
مدافع فصل گذشته فولاد به تراکتور پیوست.
عارف آقاسی، مدافع 26 ساله فصل گذشته فولاد پس از مذاکره و توافق با هوشنگ نصیرزاده – مدیرعامل باشگاه تراکتور، قراردادِ همکاری با این تیم امضاء کرد.تراکتور مدافع مدنظر استقلال را خرید +عکس
این مدافع خوزستانی سابقه بازی در تیم‌های نفت اهواز، فولاد نوین، فولاد خوزستان، تراکتور و استقلال را در کارنامه دارد.
آقاسی از برترین مدافعان فصل گذشته لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بود و بارها به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]