- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

آخرین اخبار سوانح رانندگی: مرگ در جاده های آذربایجان جولان می دهد

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: سوانح رانندگی تعطیلات آخر هفته، منجر به بروز چند حادثه خونین رانندگی و کشته و مجروح شدن چند نفر در محورهای مواصلاتی استان گردید.

سانحه مرگبار رانندگی در محورتسوج به سلماس
سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: در اثر وقوع سانحه رانندگی در جاده تسوج به سلماس، ۹ نفر مصدوم شده و یک فرد فوت کرد.
وحید شادی‌نیا اظهار داشت: ساعت ۲۰ : ۱ بامداد جمعه ۱۳ مردادماه ۱۴۰۲ گزارش تصادف خودروی سواری پراید با سمند در جاده تسوج به سلماس به مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس استان، پنج دستگاه آمبولانس اورژانس و یک پایگاه هلال احمر به محل اعزام شدند.
کارشناسان اورژانس از پایگاه‌های قزلجه، “کد تریاژ و مدیر صحنه” کد تسوج کد شرفخانه، شبستر و تیل به این محل اعزام شده و مصدومان حادثه را تحت اقدامات درمانی و فوریت‌های پزشکی به بیمارستان‌های شبستر و سلماس انتقال دادند و فوت مرد ۶۵ ساله در محل تأیید شد.
سانحه مرگبار رانندگی در محورتسوج به سلماس

برخورد با درخت وسط رفیوژ جاده ائل گلی، مرگ راننده را رقم زد
یک دستگاه خودروی پژو 405 در برخورد شدید با درختان وسط رفوژ خیابان در مسیر جادهخ ائل گلی ، نرسیده به فلکه گلشهر موجب فوت راننده شد.

برخورد مرگبار پراید با 2 دستگاه موتورسیکلت در مرند
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: برخورد پراید با دو دستگاه موتور سیکلت در شهرستان مرند یک فوتی و چهارمصدوم برجای گذاشت.
به گزارش آذرقلم، وحید شادی نیا اظهار کرد: ساعت ۱۱: ۱۸ عصر امروز تصادف پراید با دو دستگاه موتور سیکلت در سه راهی زنوز سه نوجوان پسر ۱۵، ۱۶ و ۱۷ ساله به همراه یک مرد ۵۱ ساله نفر را راهی بیمارستان کرد و جان نوجوان پسر ۱۵ ساله را گرفت.
کارشناسان اورژانس مصدومین این حادثه را با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان کوه کمری مرند انتقال دادند.

برخورد مرگبار پراید با 2 دستگاه موتورسیکلت در مرند[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]