- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

آخرین اخبار از نقل و انتقالات تراکتور: از جدایی خارجی ها تا جذب عبدی و ایرانپوریان! + تصاویر

آذرقلم: با پایان یافتن بازی های نیم فصل اول لیگ نوزدهم و آغاز تعطیلات زمستانی، رایزنی ها و گمانه زنی ها برای نقل و انتقالات پنجره زمستانی در باشگاه ها هم شدت گرفته است. در این بین تیم تراکتور به دلیل فراز و نشیب های گسترده در طی چند ماه گذشته، بیشترین توجهات محافل خبری و و رزشی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش آذرقلم، هر چند سرپرست باشگاه تراکتور در خصوص گمانه‌زنی‌ها برای جدایی چند بازیکن، توضیح داده اما هنوز هم حرف و حدیث ها در این رابطه بسیار است. سهرابی می گوید: معتقدم تنها رقیب تراکتور حاشیه است، گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای صحت ندارد و هیچ‌گونه درخواستی از سوی میثم تیموری و سعید مهری برای جدایی نشده و این بازیکنان با ما قرارداد دارند.

سرپرست باشگاه با اشاره به این که تمامی اقدامات در راستای درخواست کادر فنی و با نظارت کامل ساکت الهامی انجام می شود از برد-برد بودن این جابه جایی و خریدها صحبت کرد.
با جدایی نفراتی مثل فورچونه و سوکیتا ژاپنی همین طور خروج یک بازیکن مصدوم از فهرست در حال حاضر باشگاه تبریزی مشکلی برای اضافه کردن سه بازیکن جدید به فهرست زمستانی خود ندارد ضمن این که خبرهایی به گوش می رسد مبنی بر این که دو تا سه بازیکن تراکتور نیز درخواست جدایی دارند که با این تفاسیر می توان گفت تبریزی ها باید در انتظار روزنمایی این باشگاه از حداقل چهار تا پنج خرید جدید باشند. امروز هم نگاهی می اندازیم به اخبار رسانه های ایران پیرامون نقل و انتقالات تیم تراکتور:

پیشنهاد باشگاه تراکتور به مهاجم پرسپولیس

پیشنهاد باشگاه تراکتور به مهاجم پرسپولیس

مدیر برنامه مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس از پیشنهاد باشگاه تراکتور به این بازیکن خبر داد.

مهر نوشته: مهدی عبدی امروز یکشنبه در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد تا درباره مسائل قراردادی خود با محمد حسن انصاریفرد دیدار و گفتگو داشته باشد.

در جریان این ملاقات، مدیرعامل پرسپولیس، خطاب به مهاجم جوان سرخپوشان گفت: قدر اعتمادی که کادر فنی و آقای کالدرون داشتند و فرصتی که پرسپولیس در اختیار گذاشته است را بدان. تلاش خود را بیشتر کن و خوشحال هستم که درگیر حاشیه‌ها نیستی و به راه و پیشرفت خودت ادامه بده.

طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس، در جریان این ملاقات، مدیر برنامه‌های عبدی پیشنهاد باشگاه تراکتور تبریز به این بازیکن را مطرح کرد که مدیر عامل پرسپولیس گفت: پاسخ ما مشخص است. مهدی عبدی جوان و سرمایه پرسپولیس است. موافق جدایی نیستیم و اینجا هم خانه خودش است.

مدافع سابق استقلال، گزینه جدید تراکتور

میلاد فخرالدینی گزینه جدید تراکتوری ها برای خط دفاعی است و مذاکراتی با این بازیکن انجام شده است.

مدافع سابق استقلال، گزینه جدید تراکتور

سایت مدال نوشته، میلاد فخرالدینی در روزهای گذشته خواستار جدایی از ذوب آهن شده است. مدافع سابق استقلال و تراکتور در روزهای گذشته مذاکراتی را نیز با نزدیکان تراکتور داشته است و شرایط خود، تیم فعلی و آینده خود را فعلا بررسی می کند تا تصمیم نهایی را برای پنجره نقل و انتقالات زمستانی بگیرد. 

فخرالدینی مدافع راست ذوب آهن است. تراکتوری ها این روزها سید احمد موسوی را به دلایل نامشخصی در کنار خود ندارند تا فخر الدینی از ذوب آهن گزینه جایگزینی این مدافع به شمار برود.

سید حامد موسوی در آستانه جدایی!

اعلام سومین خروجی زمستانی تراکتور و یک ابهام بزرگ

تنها دفاع راست تخصصی تراکتور در آستانه جدایی از تراکتور قرار گرفته است.

عصر تبریز نوشته: جدایی سید احمد موسوی به هیچ عنوان ربطی به مسائل فنی نداشته و فعل و انفعالاتی را شامل می شود که خارج از مستطیل سبز را در بر می گیرند. نکته مهم اما اینجاست که در حالی که تکلیف سرمربی تیم در نیم فصل دوم هنوز مشخص نشده، این تصمیمات از سوی چه کسی و با چه استدلالی اتخاذ شده است؟

 الهامی این بازیکن را در اختیار باشگاه گذاشته است. ولی صحبت‌های دو پهلوی موسوی  که عنوان کرده بود دلیل غیبت‌اش نه فنی است و نه مصدومیت، نشان می‌دهد موضوعی که فنی نباشد نمی‌تواند از طرف مربی تیم بوده باشد.

به هر حال موسوی با تراکتوری‌ها به مشکل خورده است و بایستی دید در روزهای آتی چه اتفاقی پیرامون این بازیکن خواهد افتاد و البته فراموش نکنیم که احمد موسوی تنها دفاع راست تخصصی تراکتور است و جدایی او از تراکتور چندان منتطقی و فنی به نظر نمی‌رسد.

میلاد فخرالدینی یکی از گزینه‌های جانشینی این بازیکن به شمار می‌رود. البته تراکتوری‌ها از مدیریت گرفته تا هواداران، تمایل زیادی به بازگشت دانیال اسماعیلی‌فر دارند ولی این بازیکن نیز طبق اخبار منتشره برای پایان فصل با پرسپولیس توافق کرده و باشگاه ذوب‌آهن نیز برای رضایت‌نامه او برای پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی قیمت ۵ میلیارد تومانی را خواستار شده که بعید به نظر می‌رسد در فوتبال ایران باشگاهی حاضر به پرداخت چنین مبلغی باشد.

اگر موسوی از تراکتور جدا شود این تیم باید یک دفاع راست تخصصی جذب کند و اگر غیر این باشد قطعا در نیم فصل دوم به مشکل خواهند خورد. این دغدغه سوال اصلی هواداران تراکتور شده است، اینکه موسوی چرا جدا می‌شود و اگر جدا شود چه بازیکنی جانشین او خواهد شد.

جدایی احتمالی ۴ بازیکن دیگر از تراکتور

پس از جدایی دو بازیکن خارجی از تیم فوتبال تراکتور؛ به احتمال فراوان چهار بازیکن دیگر نیز در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل از این تیم جدا خواهند شد.

به نوشته تسنیم، چند بازیکن تیم تراکتور هم در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند و به احتمال فراوان این بازیکنان در نقل و انتقالات زمستانی راهی تیم دیگری خواهند شد.

سید احمد موسوی، سعید مهری، محمدرضا آزادی و محمدرضا اخباری چهار بازیکن تراکتور هستند که به احتمال فراوان در نیم‌فصل دوم در یک تیم دیگر توپ خواهند زد. پیش از این بازیکنان نیز کوین فورچونه و سوگیتا دو بازیکن خارجی تیم تراکتور از لیست این تیم کنار گذاشته شدند.

در همین زمینه گفته می‌شود تراکتوری‌ها که در پست مدافع میانی به دنبال جذب بازیکن هستند، پیشنهاد معاوضه محمدرضا اخباری و وحید محمدزاده را با باشگاه ذوب‌آهن مطرح کرده‌اند و باید منتظر ماند و دید وضعیت این بازیکنان به کجا خواهد رسید.

سوگیتا حق حضور در هیچ تیم ایرانی را ندارد / جدایی فورچونه قطعی است

سهرابی در رابطه با وضعیت سوگیتا گفت: این بازیکن مصدوم است و با توجه به شرایط روحی و جسمی از ما مرخصی چند ماهه درخواست کرده بود تا با بهبود وضعیتش به تبریز بازگردد، با توجه به اینکه تنها چند ماه تا پایان فصل باقی مانده، ما با سوگیتا توافق کردیم که نامش را تا پایان فصل از لیست خارج کنیم و فصل بعد این بازیکن بار دیگر به جمع ما اضافه خواهد شد. همچنین بر اساس این توافق، سوگیتا حق حضور در هیچ تیم ایرانی را هم ندارد و هواداران از این حیث نگران نباشند.

او در مورد فورچونه هم گفت: این بازیکن در روزهای اخیر تبریز را ترک کرده و نامه‌نگاری‌ها با مدیر برنامه‌اش و مراجع مرتبط همچون فدراسیون فوتبال انجام شده است و با توجه به اینکه فورچونه طی دو روز گذشته خودش را به باشگاه معرفی نکرده، نامش از لیست تراکتور برای نیم‌فصل دوم خارج می‌شود.

خداحافظی تراکتوری ها در فضای مجازی

بعد از دیدار پیکان و تراکتور دو بازیکن ساکت الهامی از این تیم خداحافظی کردند….نویسنده:

فاطمه کیانی ۲ ساعت پیش  ۱۰٬۰۱۹۴۷۹۰

داستان خداحافظی تراکتوری ها چیست؟

به نوشته مدال، تیموری و سعید مهری دو بازیکن تراکتور با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود از تراکتوری ها خداحافظی کردند. این خداحافظی بدون هیچ دلیلی اعلام شده بود. 

دقیقا در همان زمان خبر جدایی موسوی و سوگیتا نیز منتشر شد تا آمار خروجی ها بالا برود. 

دو جانشین برای موسوی بی انضباط!

شنیده می‌شود باشگاه تراکتور دو بازیکن را به عنوان آلترناتیو جانشینی موسوی در نظر گرفته و احتمال اینکه یکی از آن‌ها به جای او جذب شود، بسیار زیاد است.

آناج در این رابطه نوشته: یکی از این بازیکنان فرشاد محمدی‌مهر است که در طول دو فصل اخیر نیز صحبت‌هایی مبنی بر انتقالش به تراکتور وجود داشته است.

محمدی‌مهر که از تیم پارس جنوبی به فوتبال ایران معرفی شد، پس از پیوستن به استقلال دوره ناموفقی را در این تیم سپری کرد و سپس راهی شهر خودرو شده و درحال حاضر در این تیم مشهدی حضور دارد. 

اما گزینه دوم باشگاه تراکتور، بازیکنی نام‌آشنا برای تی‌تی‌هاست و او کسی نیست جز محمد ایرانپوریان کاپیتان پیشین سرخ‌پوشان.

وی که در پایان فصل هفدهم لیگ برتر بعد از سال‌ها حضور در تبریز از جمع تراکتوری‌ها جدا و به سپاهان ملحق شد، اوضاع خوبی در این تیم ندارد و خبر می‌رسد خواهان جدایی از جمع زردپوشان است.

با توجه به توانمندی‌های ایرانپوریان و سابقه درخشانش در تیم تراکتور، کادر فنی این تیم تمایل دارد تا او را به تبریز بازگرداند.

تعویض اخباری تراکتور با محمدزاده ذوب آهن!

تراکتوری ها در نیم فصل اول فقط دو مدافع وسط تخصصی به نام های ایمان سلیمی و محمدرضا خانزاده در ترکیب خود داشتند و حالا مدیران این تیم به دنبال جذب یک بازیکن دیگر در این پست هستند. از این رو وحید محمدزاده مدافع وسط باتجربه ذوب آهن یکی از گزینه های تراکتور برای جذب در نیم فصل محسوب می شود.
ورزش سه نوشته: نیاز متقابل تراکتور و ذوب آهن به یکدیگر سبب شده تا احتمال انجام یک معاوضه میان دو باشگاه بالا برود. اینکه اخباری محبوب نزد هواداران تراکتور در نیم فصل راهی ذوب آهن شود و در عوض محمدزاده برای تقویت خط دفاعی تراکتور از ذوب آهن به این تیم ملحق شود.