- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۱۹ شهریور: فوت ۱۲۷ بیمار دیگر

[vc_row][vc_column][vc_column_text]به گزارش آذرقلم، سیما لاری، سخنگوی وزارت بهداشت ایران در ارائه آخرین آمار رسمی مربوط به شیوع ویروس کرونا در این کشور گفت: اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۳۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۲۲۹ نفر از آنها بستری شدند.
وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید-۱۹ در ایران به ۳۹۳ هزار و ۴۲۵ نفر رسیده است ادامه داد: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۷ بیمار جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۲ هزار و ۶۶۹ نفر رسیده است.
لاری تعداد بیماران بهبود یافته را ۳۳۹ هزار و ۱۱۱ اعلام کرد و افزود: ۳ هزار و ۷۳۵ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.
بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در ایران، استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.
همچنین استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]