- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

آتش زدن قیصریه به خاطر یک دستمال: سورپرایز موساد در تبریز!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: واقعا باید سرویس های اطلاعاتی و دشمنان دیرینه این خاک و ملک خیلی خوش به حال شان شود که بی سر و صدا اسم شان در شهر تبریز بر سر زبان ها می افتد و رسانه ای می شود. باید خیلی عشق و حال کنند که بی سر و صدا و بی خبر در آن سوی کره خاکی بنشینند و بدون یک دلار هزینه کرد، شاهد شنیده شدن نام، عمل و لیاقت شان در قلب جهان اسلام باشند! خیلی باید سورپرایز شوند که از توانمندی آنها در کلانشهر شیعه نشین و مقاومی چون تبریز نام برده می شود! چرا که اینجا به خاطر یک دستمال، بازار قیصریه را آتش می زنند!وقتی که بر اساس دستورالعمل ماکیاولی، هدف وسیله را توجیه کند می توان در پوشش انقلابی گری و مثلا خیرخواهی و در پشت پرده برای کوبیدن رقبا و رسیدن به مطامع خویش و سهم خواهی هر حرف غلط، ناشایست و منافی امنیت ملی را هم بر زبان آورد و از موساد نام برد!
این روزها حال مدیریت شهرداری به خاطر برخی التهابات سیاسی و ادعاهای عجیب و غریب خوب نیست. مانند گوشت قربانی هر شخص حقیقی و حقوقی و هر رسانه منتسب به این گروه ها و اعضای شورا به خود اجازه می دهد تا خود را پشت برخی الفاظ پنهان کرده و با مایه گذاشتن از باورهای انقلابی و ملی و دینی، رقیب خود را بکوبند و تهدید کنند. این وسط آنچه مظلوم مانده، شهروندان خسته و کارمندان ناامید مدیریت شهری است.

اینجا بازار قیصریه ای را به آتش می کشند تا برای خویش دستمالی جور کنند. اینجا عده ای در پشت پرده نشسته اند و می خواهند برای این شهر کهن و بلدیه تاریخی آن و مدیریت زخم خورده اش در طی ادوار گذشته تعیین تکلیف کنند حتی اگر شده از موساد و سرویس های جاسوسی بیگانگان ذکر نامی شود! و چنین القا شود که چریک موساد در تبریز مدیران شهری را انتخاب می کند و مشاوره می دهد! واقعا در مورد اعتبار این شهر و امنیت ملی و منافع ملی چیزی می دانید یا نه؟ کوبیدن حریف به چه بهایی؟ چرا باید نام این سرویس های اطلاعاتی این قدر ساده و آسان بر زبان رانده شود؟ اگر اطلاعات موثقی دارید و اگر خیرخواه و مصلح این شهر و شهروندانش هستید اطلاعات سری خود را به مراجع ذیصلاح گزارش دهید نه اینکه این اتهامات سنگین را رسانه ای کنید.
گویی این شهر غیر از شهرداری اداره و سازمان دیگری ندارد. همان ها که در انتخابات اخیر شورا با آن درصد اندک مشارکت، ادعای سهم خواهی دارند!
محض رضای خدا فتیله این جنگ و تخاصم و جدال را پایین بکشید. انتصاب مدیران میانی حق مدیر ارشد یک سازمان است. تمام! بدون ماده و تبصره و قید و بند. طرفه آنکه اغلب معترضان و منتقدان و برخی اعضای شورا قسمت اول این عبارت را تائید می کنند اما با اضافه کردن ماده و تبصره ای دیگر در مقام یک مصلح و منتقد منصف ظاهر شده و با شرط و شروطی غیرعرفی و غیرقانونی حق مدیر ارشد را تضییع می کنند. نظارت باید بر عملکرد ها باشد و نه انتخاب تاکتیک ها و تکنیک ها و ابزارها!

ریشه و داستان ضرب المثل « به خاطر یک دستمال ، قیصریه را آتش زد» - بدون
انتصاب های جدید مدیران میانی شهرداری، به زعم تک تک ما می تواند دارای ایراد و اشکال باشد. هر فرد دیگری را هم منصوب می کردند ممکن بود این همه حرف و حدیث پشت آن وجود داشته باشد. قرار نیست شان شهردار تبریز، کلید دار شهر و به ویژه جایگاه و نام بلند تبریز به خاطر آنکه نظر شخصی و گروهی ما تامین نشده زیر سوال برود. ربط دادن انتصابات داخلی شهرداری تبریز به سرویس های جاسوسی کشورهای بیگانه و تعریف و تمجید از قدرت نفوذ آنها، جفای آشکار به این شهر و خیانت به منافع ملی است. گاهی صبر و تامل در حرف زدن و اندیشیدن در انتشار دیدگاه مان در رسانه های مورد حمایت مان، به مراتب بهتر و متین تر از آن است که برای تبلیغ و طرح نام خود سخنی بگوئیم!

یادداشت روز: محمدامین خوش نیت[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]