- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

۲ کشته و 17 مصدوم در تصادفات رانندگی جاده‌های آذربایجان‌شرقی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته براثر سوانح رانندگی در جاده‌های استان ۲ نفر کشته و ۱۷ نفر مصدوم شدند.
به گزارش آذرقلم، وحید شادی‌نیا اظهار کرد: در اثر تصادف زنجیره‌ای و برخورد چندین خودرو در آزاد راه پیامبر اعظم (ص)، ۱۶ نفر مصدوم شدند.
شامگاه جمعه نیز بر اثر تصادف زنجیره‌ای در آزاد راه پیامبر اعظم (ص) ۱۷ نفر مصدوم شدند.
وی گفت: با اعلام حادثه به مرکز اورژانس بلافاصله هشت دستگاه آمبولانس به محل اعزام و مصدومان به بیمارستان‌های امام رضا (ع)، سینا و امام سجاد (ع) تبریز انتقال یافتند.

۲ کشته و 17 مصدوم حاصل ۲ تصادف در جاده‌های آذربایجان‌شرقی

سانحه رانندگی مرگبار در محور جلفا- مرند
سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی همچنین یادآور شد: در حادثه دیگری در تصادف ۲ خودروی سمند و پرشیا در جاده جلفا مرند دو نفر سر صحنه فوت کردند و یک نفر نیز مصدوم شد.
وی تصریح کرد: براساس این گزارش ساعت ۳:۰۸ دقیقه بامداد امروز (شنبه ) ۲ خودرو سمند و پرشیا در جاده جلفا – مرند پایین‌تر از تونل دره دیز تصادف کردند.
کارشناسان اورژانس به همراه ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل این حادثه اعزام شدند که متاسفانه دو نفر ۳۰ و ۲۰ ساله از سرنشینان این سانحه رانندگی در دم فوت کردند که به مراجع قضایی تحویل و یک نفر مصدوم نیز به بیمارستان هادیشهر منتقل شد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]