- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کتایون ریاحی و هنگامه قاضیانی بازداشت شدند

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: کتایون ریاحی و هنگامه قاضیانی به حکم بازپرس جلب شده اند.
به گزارش آذرقلم، خبر احضار برخی چهره‌های معروف هنری و ورزشی در پی اظهار نظرهای بدون استناد در مورد وقایع اخیر، همچنین انتشار مطالب تحریک آمیز در جهت حمایت از اغتشاشات خیابانی جهت پاسخگویی به مقام قضایی منتشر شد.
در همین رابطه عصر روز یکشنبه ۲۹ آبان، به حکم بازپرس، هنگامه قاضیانی جلب و بازداشت شد همچنین با دستور دادستانی عمومی و انقلاب تهران، کتایون ریاحی نیز، به حکم بازپرس جلب شده است.

کتایون ریاحی و هنگامه قاضیانی بازداشت شدند
این گزارش حاکیست در روزهای گذشته از تعدادی افراد در مورد صحت ادعاهای تحریک آمیز مطرح شده در مورد اغتشاشات مستندات و ادله خواسته شده که با گذشت چند روز هیچ مستند و دلیلی ارائه نشده بود.
بنابر این گزارش اتهامات قاضیانی و ریاحی دایر بر اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور و فعالیت تبلیغی علیه نظام است.
براساس این گزارش همزمان، حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین که اتهاماتی را به فوتبالیست‌ها وارد کرده بود و روز گذشته به دادستانی احضار شد، صبح روز یکشنبه با حضور در دادسرا نسبت به اتهامات خود به مقام قضایی توضیحاتی ارائه داد.

تعدادی از سلبریتی‌ها از دریافت خدمات اجتماعی منع شدند
تعدادی از سلبریتی‌ها و هنرمندان به دلیل حمایت از آشوبگری و اقدامات غیرقانونی در کشور از دریافت خدمات اجتماعی منع شدند.
یک منبع آگاه با اشاره به حمایت برخی از سلبریتی‌ها و هنرمندان از آشوبگری‌ها و اقدامات ساختارشکنانه و رفتارهای غیرقانونی اخیر در کشور، گفت: با حکم قضایی تعدادی از این افراد طی روزهای گذشته از دریافت خدمات اجتماعی منع شده‌اند.
وی ادامه داد: فعالیت‌های تعدادی دیگر از این افراد نیز در حال بررسی است و برای آنها نیز طی روزهای آینده با حکم قضایی محدودیت‌هایی در زمینه دریافت خدمات اجتماعی اعمال خواهد شد.
در چند وقت اخیر و به دنبال آشوبگری و اغتشاشات در کشور تعدادی از سلبریتی‌ها و هنرمندان سینما و تلویزیون اقدام به حمایت از آشوبگران و عوامل اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی کرده بودند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]