- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کاوه رضایی بازیکن تراکتور است یا بازیکن آزاد؟/ پای ۳۰ میلیارد در میان است

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: مدیرعامل استقلال گفت: در گذشته قراردادی با کاوه رضایی بازیکن فعلی تراکتور بسته اند و مبلغ ۳۰ میلیارد به او پیشنهاد داده اند تا در نیم‌فصل به استقلال بیاید.
به گزارش آذرقلم، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال درباره قرارداد کاوه رضایی گفت: آقای آجورلو قراردادی با کاوه رضایی بسته و مبلغ ۳۰ میلیارد به او پیشنهاد داده است تا در نیم‌فصل به استقلال بیاید. از طرفی تراکتور ادعا می‌کند که با کاوه قرارداد قطعی یکساله دارد.وی افزود: جلسه کمیته انضباطی امروز برگزار می‌شود تا مشخص شود کاوه بازیکن تراکتور است یا بازیکن آزاد.

کاوه رضایی باید به تراکتور برگردد!

مدیرعامل باشگاه اما می گوید: کاوه رضایی باید به تراکتور برگردد.
نصیرزاده، در پاسخ به این پرسش که آیا قرارداد کاوه رضایی، مهاجم این تیم، بندی وجود داشت که بتواند قراردادش را فسح کند یا خیر؟ گفت: چیزی به اسم بند فسخ در قرارداد او وجود ندارد. این بازیکن قرارداد یک ساله‌ای را با تراکتور منعقد کرده بود. قرار است کمیته تعیین وضعیت درباره او تصمیم گیری کند.
وی افزود: برای جدایی از لفظ توافق طرفین استفاده شده است و او بدون هماهنگی و با یک تصمیم شخصی قراردادش را فسخ کرده و باید به تراکتور برگردد هر چند نظر کمیته تعین وضعیت نیز مهم است.

قرارداد عجیب کاوه رضایی با استقلال/ پای ۳۰ میلیارد در میان است

چرا کاوه می‌خواهد از تراکتور جدا شود؟
کاوه رضایی استقلال را به تراکتور ترجیح می‌دهد در حالی که استقلال کلی مهاجم ریز و درشت دارد.
اگر او در تراکتور بماند،صرف نظر از مسائل فنی احتمالا پول کمتری می‌گیرد.
خمز سرمربی تراکتور اما در مورد احتمال جدایی او از تراکتور گفت: کاوه از تیم رفته و گذشته تیم است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]