- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کام شیرین تراکتور با هوادار

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: تیم فوتبال تراکتور در هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل هوادار به برتری رسید.
به گزارش آذرقلم، تیم‌های تراکتور و هوادار از ساعت 18:30 امروز در هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری سه بر دو شاگردان ارطغرول ساغلام به اتمام رسید.
دومین برد متوالی تراکتور در بازی های خانگی سبب شد این تیم 24 امتیازی شده و ضمن بیشتر کردن فاصله‌اش با سایر تیم‌های انتهای جدولی در جایگاه سیزدهم باقی بماند.
هوادار هم پس از 9 بازی بدون باخت، شکست خورد تا با 31 امتیاز تا قبل از اتمام سایر دیدارهای هفته بیست و ششم در جایگاه نهم قرار بگیرد.

هفته بیست و ششم لیگ برتر| کامبک تراکتور با دبل عباس‌زاده/ شکست هوادار پس از 9 بازی
داور: کوپال ناظمی
کمک‌ها: علی اکبر نوری و امیر محمد داود زاده
کارت زرد: محمد آقاجانپور از تراکتور/ محمد چهارمحالی و محمد جواد محمدی از هوادار
گل:‌ محمد آقاجانپور(4+45) و محمد عباس زاده(67 و 84) برای تراکتور/ معین عباسیان(2) و محمد جواد محمدی(50) برای هوادار
در دقیقه 32 مسلم حق شناس،دروازه‌بان هوادار پنالتی محمد عباس زاده را مهار کرد تا مهاجم تراکتور در پایان نیمه اول از گلزنی در سومین بازی متوالی ناکام شود.

* در دقیقه 10 برخورد محمد جواد محمدی با محمدرضا اخباری سبب درگیری بین بازیکنان دو تیم شد و برای لحظاتی بازی از جریان افتاد.

* با وجود بازسازی بخش‌هایی از استادیوم یادگار امام، اعضای شورای شهر و شهردار تبریز که در ورزشگاه حضور داشتند، دستور پیگیری رفع برخی معایب آن را دادند.

رضا عنایتی که به تازگی پای خود را عمل کرده است، با استفاده از دو عصا در کنار زمین مشغول هدایت شاگردانش بود.
* گل تساوی تیم تراکتور با ضربه سر محمد آقاجانپور در دقیقه 4+49 به ثمر رسید. این در شرایطی است که کوپال ناظمی برای نیمه اول تنها 3 دقیقه وقت اضافی اعلام کرده بود و به همین دلیل پس از پایان نیمه اول بازیکنان هوادار به سمت داور رفته و به او اعتراض کردند.
* در دقیقه 48 اعلام پنالتی محمد آقاجانپور روی سپهر روزی طلب، سبب اعتراض شدید تراکتوری‌ها به کوپال ناظمی شد. البته در شرایطی که در این صحنه بازیکنان هوادار اعتقاد داشتند داور باید مدافع تراکتور را با نشان دادن کارت زرد دوم از زمین اخراج کند، وی این کار را انجام نداد.
* محمد جواد محمدی پس از به ثمر رساندن گل دوم هوادار در دقیقه 50 به دلیل انجام دادن حرکت تحریک آمیز مقابل طرفداران تراکتور، از داور کارت زرد گرفت.
* در نیمه دوم حدود 20 هزار هوادار تراکتور در ورزشگاه حضور داشتند که البته بسیاری از این نفرات برای در امان ماندن از بارش شدید باران تصمیم گرفتند روی صندلی‌های بالایی جایگاه تماشاگران طبقه اول ورزشگاه بنشینند.
* محمد عباس زاده پس از به ثمر رساندن گل دوم تراکتور در دقیقه 67 دو بار با دست به سر خود کوبید و بدون شادی کردن به سمت نیمه زمین دوید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]