- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

پرشورترین بازی هفته بدون حضور پر شورها!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: هفته بیست و دوم لیگ برتر امروز در حالی آغاز می‌شود که دیدار تراکتور و پرسپولیس به عنوان حساس ترین بازی هفته معرفی شده است.
به گزارش آذرقلم، آیا تراکتور می‌تواند مانند بازی رفت، پرسپولیس را شکست دهد؟ این هدفی است که پاکو خمز و شاگردانش، فردا و در ورزشگاه خانگی خالی از تماشاگرشان، به دنبال رسیدن به آن هستند. حتما خاطرتان هست که در بازی رفت دو تیم و در شرایطی که پرسپولیسی‌ها به هیچ عنوان آمادگی این بازی را نداشتند، تراکتور موفق شد با گل محمد عباس‌زاده میزبانش را شکست دهد و حالا پاکو خمز امیدوار است همانطور که تیم بردیف توانست سه امتیاز را از پرسپولیس بگیرد، او هم امروز بتواند چنین کاری انجام دهد. امروز بازی های هفته بیست و دوم لیگ آغاز می‌شود و با هم پیش بازی رقابت های روز اول را بررسی می‌کنیم:
تراکتور – پرسپولیس
ساعت: 16:00
ورزشگاه شهید سلیمانی

یک ورژن متفاوت از پرسپولیس؛ به وقت انتقام از تراکتور! | طرفداری
پرسپولیس با 42 امتیاز در رده دوم و تراکتور با 36 امتیاز در جایگاه پنجم جدول جای گرفته است. پرسپولیسی‌ها که در کورس قهرمانی قرار دارند به هیچ تمایل ندارند که با نتیجه‌ای به غیر از پیروزی میدان را ترک کنند. یحیی گل‌محمدی در سال‌های اخیر مربیگری خود رزومه موفقی داشته و توانسته مرحله مرحله تا نیمکت مربیگری پیش رفته است. با این وجود نامی از او در لیست گزینه‌های داخلی هدایت تیم ملی جایی نداشت تا به این لیست انتقاد زیادی وارد شود. از طرف دیگر پاکو خمز هم اگر چه در لیگ ایران تازه وارد است در همین مدت کم نتایجی که با پرشورها کسب کرده، نام او را به عنوان یکی از گزینه‌های خارجی تیم ملی فوتبال مطرح کرده است.
فصل گذشته بازی نیمه تمام تبریز و درگیری امید عالیشاه با هواداران پرشور تبریزی در خاطره اهالی فوتبال ثبت شد تا این بازی مستعد بازی جنجالی باشد. با حکم کمیته انضباطی پرسپولیس 3 بر صفر مقابل پرشورها برنده شد. مصاحبه‌های مسئولان دو تیم علیه یکدیگر به این حواشی دامن زد. البته نماینده تبریز در لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی و در جریان بازی پرسپولیس را شکست دهد تا به نوعی انتقام بازی را بگیرد. نباید فراموش کرد اخباری توانست ضربه پنالتی را در آن دیدار دریافت کند.

طبق آمار در 5 مسابقه قبلی سرخ‌پوشان 4 مرتبه برنده از میدان خارج شدند. از این حیث کفه ترازو به سود پرسپولیس سنگین است. رضا اسدی 8 و محمد عباس زاده 6 گل در فصل جاری لیگ برتر به ثمر رساندند. از این حیث تراکتور یکی از گلزن‌ترین تیم های فصل بیست و یکم لیگ برتر هستند. هر دو بازیکن سابقه بازی در پرسپولیس را داشتند و عباس‌زاده پیش از بازی اعلام کرد که دوست دارد مقابل تیم سابقش گلزنی کند. اسدی که فصل گذشته نتوانست عملکرد خوبی در جمع شاگردان یحیی داشته باشد و از سوی هواداران تیم تحت فشار بود به عنوان بازیکن مازاد از پرسپولیس خارج شد. او با تغییر پست و بازی به عنوان مهاجم، توانست شایستگی‌های خود را ثابت کند. به این لیست خطرناک حامد پاکدل را هم اضافه کنید. اگر چه آمار گلزنی او به اندازه دیگر هم تیمی‌هایش زیاد نیست، اما از نظر انگیزشی چیزی کم ندارد.
نگارنده: ایمان گودرزی[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]