- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

ورود نیرو به شهرداری تبریز همچنان ممنوع است

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: عضو شورای اسلامی شهر تبریز ضمانت توفیق هر نوع لایحه ساماندهی پرسنل شهرداری را انسداد ورود نیروی جدید به این مجموعه عنوان کرد.
به گزارش آذرقلم، روح الله رشیدی صبح امروز در هفتاد و هفتمین جلسه علنی این شورا در خصوص بررسی الزام شهرداری تبریز به ساماندهی پرسنل خدمات شهری اظهار داشت: لایحه جامع ساماندهی پرسنل شهرداری در نوزدهمین جلسه شورا خواسته شده و قبل از این نیز در جلسه ۱۸ مهرماه سال ۱۴۰۰ هم انسداد موقت ورود نیرو تصویب شده که اخیراً نیز مکاتبه‌ای با ریاست شورا داشتم تا این موضوع مجدداً به شهرداری ارجاع شود.
وی افزود: شهردار هم اعلام کردند که اجرای این مصوبه پابرجا بوده و به بخش‌های مختلف شهرداری ابلاغ شده که ورود نیرو به هر عنوان و به هر شکل ممنوع است. این مصوبه زمینه‌ای بود برای اینکه شهرداری بتواند در آرامش لایحه جامع ساماندهی را ارائه کند.
رشیدی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که ضمانت توفیق هر نوع لایحه ساماندهی این است که حتماً جلوی ورود نیرو به شهرداری گرفته شود تا آرامش لازم ایجاد شده و سیستم بتواند برنامه مناسبی تدوین و ارائه کند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]