- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

واتساپ و اینستاگرام فعلا رفع فیلتر نمی شوند کلاپ هاوس شاید!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تلاشمان این است محدودیت‌هایی که قابلیت برطرف شدن دارند، برداشته شود و ان‌شاالله طی دو روز آینده، خبرهای خوشی در این زمینه خواهید شنید اما دو پلت‌فرم اینستاگرام و واتس اپ فعلا شامل این اتفاق نمی‌شوند.
به گزارش آذرقلم، عیسی زارع پور درباره رفع فیلتر بعضی از پلت‌فرم‌های خارجی به صورت کامل اظهار کرد: من قبلاً اعلام کرده‌ام که کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، متولی فیلترینگ است و حدود ۱۳عضو دارد که دولت یکی از اعضای آن است‌. تلاشمان این است محدودیت‌هایی که قابلیت برطرف شدن دارند، برداریم و ان‌شاالله طی دو روز آینده خبرهای خوشی در این زمینه خواهید شنید.
وی ادامه داد: البته دو پلت‌فرم اینستاگرام و واتس اپ که با مصوبه نهادهای امنیتی مسدود شدند، فعلا مشمول این اتفاق نیستند و در این زمینه نهادهای امنیتی تصمیم گرفتند اما سرویس ها و خدماتی هستند که از نظر ما قابلیت بازنگری دارند و اکنون مسیری را دنبال می‌کنیم که این اتفاق رخ دهد. مشخصا کلاب هوس طی روزهای آینده رفع فیلتر می شود.

بار آخری است که اینترنت به خاطر کنکور قطع شد
وی با عذرخواهی از هموطنان بابت مشکلاتی که در محدوده BTS های حوزه‌های امتحانی پیش آمده بود، گفت: ما به سازمان سنجش اعلام کردیم این بار آخری است که اینترنت به خاطر کنکور قطع می‌شود و حتما باید برای دور بعدی کنکور به فکر راهکاری جایگزین باشند و به هیچ وجه دیگر اینترنت را به خاطر کنکور قطع نمی کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]