- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

قاتل 2 برادر هنگام فرار از کشور دستگیر شد

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به دستگیری قاتلی که پس از قتل ۲ برادر خود متواری شده بود، گفت: قاتل هنگام فرار از کشور دستگیر شد.
به گزارش آذرقلم، سردار علی محمدی اظهار کرد: پس از وقوع ۲ فقره قتل (قتل ۲ برادر) در چهارم فروردین امسال در یکی از روستاهای اطراف تبریز و متواری شدن قاتل، رسیدگی پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی، قاتل را هنگام خروج از کشور در یکی از استان‌های غربی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه متهم انگیزه خود را از ارتکاب قتل، اختلافات ملکی و مالی با برادرانش عنوان کرده است، گفت: از متهم و همدستش یک قبضه سلاح جنگی و ۲ قبضه سلاح شکاری کشف و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.
سردار محمدی امنیت را خط قرمز پلیس دانست و تاکید کرد: اگر افرادی بخواهند با تهیه سلاح گرم امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند پلیس با آنان برخورد قانونی و سخت خواهد کرد.
چهارم فروردین امسال مرد ۳۵ ساله ای ۲ برادر ۴۳ و ۴۴ ساله خود را با کلت کمری در یکی از روستاهای اطراف تبریز به قتل رساند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]