- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

عملکرد موفق خمز در تراکتور

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور در 6 بازی موفق به کسب 11امتیازی شده است.
به گزارش آذرقلم، پاکو خمز بعد از هفته یازدهم جانشین بردیف روسی شده و در 6 بازی موفق به کسب 11 امتیاز شده و عملکرد بسیار خوبی در تراکتور داشته است.
وی نیمی از بازی‌هایی که در تراکتور مربی بوده را با پیروزی به پایان رسانده و در مصاف با پیکان در تهران، استقلال در تبریز و ذوب‌آهن در اصفهان به برتری رسیده است. دو تساوی خانگی برابر مس کرمان و گل‌گهر سیرجان و یک شکست در قائم‌شهر مقابل نساجی دیگر نتایج خمز با تراکتور بود. اگر این مربی اسپانیایی در دو بازی خانگی هم به برتری می‌رسید، شاید از تراکتور امروز به عنوان مدعی قهرمانی یاد می‌شد.
خمز به دنبال پیاده کردن سبک فوتبال لالیگایی در تراکتور و لیگ برتر ایران است. ماموریتی که با شروع خوبی آغاز شده و باید منتظر ماند و دید آیا خمز می‌تواند روند رو به رشد تیمش را تداوم بخشد.
در دور برگشت وی‌ دو نتیجه بردیف را ارتقا داده است. شکست دور رفت برابر گل‌گهر به تساوی در تبریز منجر شده و تساوی دور رفت برابر ذوب‌آهن در تبریز به برتری 3 بر یک در اصفهان ختم شده است.
حالا سرخپوشان چهارشنبه در تبریز میزبان فولاد خوزستان هستند. بازی رفت دو تیم در اهواز 3 بر 2 به سود فولاد به اتمام رسیده بود و حالا تراکتور به دنبال کاهش امتیازات خود با 4 تیم اول بوده و به 3 امتیاز این بازی حساس نیاز مبرم دارد.
عصرآزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]