- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

طلسم شکنی تراکتور در تهران/ برد بردیف، تراکتور را در جدول بالا کشید

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: تراکتور در دیداری خارج از خانه و حساس موفق شد پرسپولیس را با گل محمد عباس‌زاده شکست دهد.
به گزارش آذرقلم به نقل از ورزش سه، در آخرین بازی هفته هفتم لیگ برتر که با تاخیر سی و سه دقیقه‌ای به دلیل مشکل پروژکتور ورزشگاه آزادی آغاز شد، با پیروزی تراکتور در دیداری پرماجرا به پایان رسید؛ دیداری که دو تیرک دروازه، یک پنالتی و در نهایت گلی را داشت که سرخپوشان تبریزی را به سه امتیاز حساس بازی رساند.

در این بازی مهدی ترابی یک پنالتی از دست داد که البته این پنالتی به شدت مورد اعتراض بازیکنان و کادرفنی تراکتور قرار گرفت و حتی محمدرضا اخباری قصد نداشت بازی را ادامه دهد و برای دقایقی زمین را ترک کرد. با این حال او به زمین بازگشت و پنالتی را مهار کرد.

تراکتوری‌ها در ادامه بازی به خوبی توانستند بازی را کنترل کنند و سه امتیاز حساس را از میدان بیرون ببرند و جایگاه خود در جدول را بهتر کنند.

کارشناس داوری: پنالتی پرسپولیس اشتباه بود/ بعد می‌گویند فغانی مانع پیشرفت می‌شود

هفته هفتم لیگ برتر خلیج فارس
ورزشگاه آزادی، بدون تماشاگر
تیم داوری: داوران: موعود بنیادی‌فرد، محمدرضا منصوری، علیرضا ایلدروم و حسین زیاری
ناظر: حسن کامرانی‌فر

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی (60- وحید امیری)، سروش رفیعی (60- محمد عمری)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (90+2 – وحدت حنانوف)، میلاد سرلک (90+2 – سیامک نعمتی)، سینا اسدبیگی (78- مهدی عبدی)، سعید صادقی و یورگن لوکادیا
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب تراکتور:
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، حجت حق وردی، رضا اسدی، ریکاردو آلوز، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور، گوستاوو (81- صفا هادی)، مهدی هاشم نژاد (66- محمد قنبری) و محمد عباس زاده (90+6 – محمدرضا عباسی)
سرمربی: قربان بردیف

اخطارها:
پرسپولیس: علی نعمتی (2) علیرضا بیرانوند (66)
تراکتور: ابوالفضل رزاق پور (57) هادی محمدی (66) ریکاردو آلوز (80) محمدرضا اخباری (84)

شرح گل:
پرسپولیس 0 – تراکتور 1 (محمد عباس‌زاده- دقیقه 75): پاس اشتباه لوکادیا به گوستاوو رسید و او با پاس تک ضرب عباس زاده را در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه اول او را بیرانوند گرفت و ضربه بعدی در درون دروازه قرار گرفت.هفته هفتم لیگ برتر| اولین باخت شاگردان یحیی با گل یک پرسپولیسی/ برد ارزشمند تراکتور با درخشش اخباری[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]