- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

شکست خانگی تراکتور در آخرین بازی سال: تراکتور نتوانست مس را طلا کند!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: تیم فوتبال تراکتور در هفته بیست و سوم لیگ برتر در خانه خود برابر مس رفسنجان شکست خورد و با تلخکامی آخرین بازی سال خود را به پایان برد.
به گزارش آذرقلم، هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امروز شنبه با دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و مس کرمان آغاز شد؛ دیداری که به نتیجه ۱ بر صفر به سود مس ختم شد.
دو تیم از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز و با قضاوت بیژن حیدری به مصاف هم رفتند و هادی محمدی (گل به خودی – ۱۹) تک گل مسابقه را به ثمر رساند.
تراکتور در شرایطی که به پیروزی در این بازی و ماندن در جمع تیم‌های بالای جدول امیدوار بود، در همان نیمه اول با اشتباه هادی محمدی و پاس به عقب او گل نخست را دریافت کرد.

شرح گل: عجیب ترین گل لیگ!
مس رفسنجان یک – تراکتور صفر (دقیقه ۱۹: هادی محمدی): هادی محمدی مدافع تراکتور قصد داشت یا پاس به عقب توپ را به احسان مرادیان برساند اما سر خوردن مرادیان و به زمین افتادن او باعث شد این توپ بدون مزاحمت و در آرامش و غلتان غلتان یکی از عجیب ترین گل به خودی‌های لیگ رقم بخورد.
تراکتور با قبول این باخت خانگی با «پاکو خمز»، ۳۶ امتیازی باقی ماند و به رتبه ششم جدول سقوط کرد.

در شرایطی که تراکتور پیش از بازی پرسپولیس می توانست در دو مسابقه خانگی با کسب ۶ امتیاز رسما وارد جمع مدعیان لیگ شود اما با شکست در بنیان دیزل و‌ یادگار امام در دو مسابقه ای که با کمی چاشنی بدشانسی عم همراه بود تا رده ششم جدول سقوط کرد.

گل به خودی بلای جان تراکتور شد/ ترک یادگار با دستانی خالی

شکست تراکتور با گل‌به‌خودی و صعود مس رفسنجان به رده چهارم[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]