- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

شکست دقیقه آخری تراکتور در غیاب اخباری

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: تیم فوتبال تراکتور تبریز در حساس ترین بازی هفته در روز غیاب اخباری دروازه بان و تزلزل خط دفاعی با نتیحه سه بر دو نتیجه به پرسپولیس تهران واگذار کرد.

به گزارش آذرقلم به نقل از ایرنا، در این بازی که به دلیل رای کمیته انضباطی بدون تماشاگر و در ورزشگاه بنیان دیزیل برگزار شد، در نیمه اول تیم میهمان با دو گل دقایق ۱۸ و ۳۱ محمد عمری و مهدی ترابی از میزبان خود پیش افتاد ، اما تیم تراکتور در نیمه دوم با گل های محمد عباس زاده در دقایق ۶۶ و ۸۴ از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

در حالی که تراکتور انگیزه های وافر برای زدن گل سوم داشت، این تیم حریف بود که با تعویض های طلایی گل محمدی توانست در دقایق پایانی وقت های اضافه توسط حنانوف به گل برتری و سوم دست یافته و بازی بزرگ هفته را به سود خود به پایان ببرد.

باخت لحظه آخری تراکتور

ترکیب تراکتور:
احسان مرادیان، آرش قادری(۵۴محمد عباس‌زاده)، سید محمد حسینی، محمد آقاجان‌پور، پوریا آریاکیا(۴۶ ابوالفضل رزاق‌پور)، صفا هادی، گوستاوو، ریکاردو آلوز، محمد قنبری(۸۲ حامد پاکدل)، رومرو گومز (۷۶ محمدرضا عباسی)و رضا اسدی.

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی(۹۲ دانیال امساعیلی‌فر)، کمال کامیابی نیا(۹۲ مهدی عبدی)، سینا اسدبیگی، وحید امیری، وحدت هنانوف، محمد عمری(۶۸ سروش رفیعی)، لئاندرو پریرا(۸۲ عیسی آل‌کثیر) و امید عالیشاه(۸۲ علی نعمتی).

تراکتور با این باخت ۳۶ امتیازی و در رده پنجم باقی ماند و پرسپولیس نیز با ۴۵ امتیاز به رده اول جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.

تراکتور در هفته ۲۳ لیگ برتر روز شنبه ۲۰ اسفند در تبریز به مساف مس رفسنجان می رود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]