- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

زن جوان از من خواست شوهرش را بکشم اما خودش را کشتم!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: متهمی که عصر یکشنبه این هفته در خیابان تربیت تبریز زن جوانی را به قتل رسانده بود، در مقابل بازپرس پرونده حاضر شد و انگیزه خود از قتل این زن جوان را بیان کرد.
به گزارش آذرقلم به نقل از نصر، حوالی ساعت چهار روز یکشنبه نهم آبان ماه امسال بود که خیابان تربیت تبریز آغشته به خون زن جوانی می شود، زنی که با اصابت چاقو به قلبش توسط پسری از پای درآمد.
با این که متهم بعد از ارتکاب قتل از صحنه متواری شده بود، ولی با دستور قاضی “یوسف ضیامهر”، بازپرس ویژه قتل شعبه 6 دادسرای عمومی و انقلاب تبریز و به گفته سرهنگ رمضان الهوردیان فرمانده انتظامی شهرستان تبریز دو ساعت بعد از وقوع قتل؛ متهم دستگیر شد و این گونه اظهارات خود را در مقابل قاضی بیان کرد:

خرید، سرآغاز دوستی و اخاذی
شغل من دستفروشی در خیابان تربیت تبریز بود، در یکی از روزها که طبق معمول مشغول دستفروشی بودم، خانمی جوان برای خرید سراغم آمد؛ و این خرید شد سرآغاز شروع رابطه من و این زن جوان. در طول مدت این دوستی، وی با بهانه های مختلف و با این ادعا که “ما دوست هستیم و باید هوای همدیگر را داشته باشیم” مبالغی پول از من می گرفت.

با چاقو به قلبش زدم
وی در ابتدا خود را دختری مجرد و با اسم مستعار معرفی کرده بود. اما بعد از گذشت چند مدت متوجه شدم متاهل است و شوهر دارد. روز حادثه باز هم این زن جوان به محل کسب من مراجعه کرد، من در ابتدا مبالغی که داده بودم را خواستم؛ اما وی چاقویی به همراه داشت و از من خواست با همان چاقو شوهرش را بکشم تا بتوانیم باهم ازدواج کنیم. من هم عصبانی شدم و چاقو را از دستش گرفتم و به قلب خودش زدم.
به دستور بازپرس ضیامهر، تحقیقات برای بررسی ادعاهای متهم و همچنین روشن شدن تمام ابعاد این پرونده آغاز شده است.

مطالب مرتبط: 

https://azargalam.ir/99082/[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]