- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

رد پای پوتین در باشگاه تراکتور: دستور جدایی بردیف را چه کسی صادر کرد؟!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: چند روز پس از آنکه قربان بردیف سرمربی تراکتور از این تیم جدا شد اکنون خبرهای ضد و نقیض و گاه عجیبی از این جدایی زودهنگام به گوش می رسد.
به گزارش آذرقلم، قربان بردیف که به تازگی به باشگاه تراکتور پیوشته بود و عملکرد نسبتا قابل قبولی از خود در طی چند بازی بر جای گذاشته بود به طور ناگهانی و غیرمترقبه اعلام کرد که قصد ترک این باشگاه را دارد. این موضوع به شدت سرپرست باشگاه تراکتور ، بازیکنان و هواداران مشتاق این تیم را نگران کرد. تا اینکه سرپرست این باشگاه اظهار نظر عجیبی را در تلویزیون مطرح کرد. او مدعی شده، جدایی بردیف از تراکتور به دستور مستقیم خود پوتین، رییس جمهور روسیه صورت گرفته است.اعتراف بزرگ پوتین درباره جنگ اوکراین

بهتاج، سرپرست باشگاه تراکتور درباره جدایی بردیف از این تیم گفت: تیم سوچی به ولادیمیر پوتین تعلق داشته و از جانب وی برای بردیف دستور بازگشت به روسیه صادر شده است.

باتوجه به اینکه «سوچی» و «زنیت» تیم‌های ریاست جمهوری روسیه هستند، به ایشان دستور داده بودند که هدایت سوچی را برعهده بگیرد. بردیف به من گفت اگر تیم‌های درجه یک اروپایی خواستار حضورم می‌شدند، احتمال داشت در تراکتور بمانم، ولی اکنون مجبور هستم بروم.

وی با بیان اینکه قرارداد تراکتور با بردیف مبتنی بر اصول حرفه‌ای بود، خاطرنشان کرد: قرارداد با مربیان داخلی و یا خارجی یک ساله منعقد می‌شود و باتوجه به شرایط تیم در پایان فصل، در خصوص تمدید و یا عدم تمدید آن تصمیم‌گیری می‌شود. همچنین در تمامی قراردادها شرایط فسخ برای طرفین درج می‌شود. بردیف از نظر مالی شرایط خوبی دارد و پیشنهاد مالی بالای سوچی، اهمیتی برای ایشان نداشت و از روی اجبار به سوچی رفت.

البته تاکنون بردیف، باشگاه سوچی و یا خود پوتین نسبت به این اظهار نظر واکنشی از خود نشان نداده اند.
اما همین که رد پای پوتین در موضوع سرمربی باشگاه تراکتور دیده می شود در جهان فوتبال ایرانی، کاملا عجیب و غریب و بی سابقه است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]