- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

بازداشت ربایندگان دختر جوان در مرند: متجاوزان در سطح شهر گردانده شدند

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: فرمانده انتظامی مرند از دستگیری ۵ آدم ربا خبر داد که چندی پیش اقدام به ربودن دختر جوانی در شهر “مرند” کرده بودند.
به گزارش آذرقلم، سرهنگ “محمد جلیلیان” اظهار داشت: یک مورد آدم ربایی در یکی از پارک‌های شهر “مرند” به پلیس گزارش شد که طی آن ۵ نفر در یکی از تفرجگاه‌ها که یک دختر دانشجو با نامزدش در حال صحبت بودند نسبت به ربودن و آزار و اذیتش اقدام می‌کنند.
وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری آدم ربایان در دستور کار پلیس قرار گرفته و با استفاده از شگردهای پلیسی تعداد ۵ نفر از آدم ربایان که اهل یکی از روستاهای شهرستان و دارای سابقه شرارت بودند در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر و در این راستا پرونده تشکیل برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
سرهنگ “جلیلیان” خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های صورت گرفته، متهمان به عمل مجرمانه خود اعتراف و برابر دستور دادستان شهرستان مرند آدم ربایان در سطح شهر گردانده شدند تا درس عبرتی باشد برای مخلان نظم و امنیت عمومی که این اقدام دستگاه قضائی، اقتدار و سرعت عمل پلیس شهرستان در دستگیری و گرداندن آنها در سطح شهر مورد استقبال شهروندان قرارگرفته و رضایت مردمی را در پی داشت.
فرمانده انتظامی مرند با تاکید بر اینکه پلیس و قوه قضائیه مقتدرانه با هرگونه ناامنی و اقدامی که فضای جامعه را ملتهب می‌کند برخورد خواهند کرد، گفت: امنیت خط قرمز پلیس بوده و شهرستان مرند محل امنی برای مجرمان نیست و رفتار مجرمانه و هنجار شکنانه آنها بی پاسخ نخواهد ماند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]