- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

راننده 15 ساله پژو در واژگونی خودرو جان باخت

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان آذربایجان‌شرقی از واژگونی خودرو پژو در اتوبان پاسداران تبریز که منجر به مصدوم شدن سرنشین و جان باختن راننده 15ساله خبر داد.
به گزارش آذرقلم، یونس منفرد اظهار کرد: با اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی خودرو پژو در اتوبان پاسداران روبه‌روی پمپ بنزین جماران، بررسی این موضوع در دستور کار ماموران پلیس راهور استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام این گزارش و با حضور ماموران در صحنه حادثه، واژگونی خودرو پژو با یک راننده و یک سرنشین تأیید شد، این در حالی بوده که علت حادثه از سوی کارشناسان عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از عدم رعایت سرعت مطمئنه تعیین شده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان پیرامون مصدومان این حادثه تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه راننده خودرو مذکور نیز در دم جان باخت و سرنشین ۱۸ ساله مصدوم برای ادامه روند درمانی به بیمارستان انتقال یافت.
این مقام انتظامی در توصیه‌ای به رانندگان افزود: لازم است که رانندگان توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین رانندگی ایمن و با سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند تا بدین وسیله از به خطر انداختن جان خود و دیگران و رخ دادن حوادثی جبران‌ناپذیر جلوگیری کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]