- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

دفاع عجیب و ناشیانه منادی از ماجرای سیسمونی نوه قالیباف!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: منادی نماینده تبریز در یک مصاحبه مطبوعاتی در یک دفاع ناشیانه از سفر خانواده قالیباف به ترکیه گفت: این سفر به خاطر بیماری دختر قالیباف یود و مسلما به خاطر بیماری باید مادر در کنار دختر بود.
منادی گفت: نباید به خاطر این اشتباه تمام خدمات قالیباف را نادیده بگیریم و آبروی فرد را ببریم.

در حالی که پسر خود قالیباف رفتار خواهرش را مورد انتقاد قرار داده و در حالی که کسی تاکنون در مورد بیماری دختر قالیباف حرفی به میان نیاورده، این گونه حرف ها و دفاعیه نماینده تبریز از یک رفتار ناشایست سیاسی واقعا عجیب می نماید و نوعی توهین به شعور رسانه ها و مردم تلقی می شود. منادی که خود دست طولایی در سیاست دارد این اطلاعات مربوط به بیماری دختر قالیباف را از کجا پیدا کرده است؟
ای کاش منادی این نماینده پرحرف و حدیث تبریز اجازه دهند خود خانواده قالیباف در این باره توضیح داده و از خود دفاع کنند.

نماینده مردم تبریز با ابراز نارضایتی از عملکرد استاندار آذربایجان شرقی در انتصابات استانی هم گفت: متاسفانه در بخش هایی در مدیریت استان از افراد قوی استفاده نکرده اند. از انتصابات استانی راضی نیستم!
وی با رد هرگونه دخالت خود در انتصابات اخیر گفت: در انتصابات هرگز دخالت نمی کنم . هیچ نماینده ای حق دخالت در عزل و نصب ها را ندارد، برخی نمایندگان پرونده به بغل دنبال انتصابات هستند و تمام افراد را بر سرکار آوردند و ادعا می‌کند که در انتصابات هم دخالت ندارد![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]