- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

دستگیری قاتل فراری بعد از قتل همسر در هریس

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: فرمانده انتظامی شهرستان هریس از دستگیری قاتل فراری در کمتر از 5 ساعت خبر داد.
به گزارش آذرقلم، غلامحسین زاهد اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در بخش خواجه شهرستان هریس، تیم مجربی از پلیس آگاهی به همراه ماموران انتظامی بخش خواجه برای بررسی و کشف حقیقت موضوع به محل اعزام و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
این مقام انتظامی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی وقایع مربوط به قتل، مشخص شد که اختلافات خانوادگی منجر به نزاع و درگیری شده و مردی همسر خود را بر اثر ضربات چاقو مضروب کرده که به علت شدت جراحات فوت کرده و قاتل نیز به یکی از شهرستان‌های همجوار متواری شده است.
زاهد تشریح کرد:مأموران، قاتل را در کمتر از ۵ ساعت شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی یک عملیات منسجم و هدفمند دستگیر کردند که در تحقیقات به‌عمل آمده متهم به قتل همسرش اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان هریس خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]