- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

خیز پرنیان برای بهارستان/ استعفای رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: شنیده های موثق حکایت از آن دارد که رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از سمت خود استعفا داده است تا شانس خود را برای جلوس بر روی کرسی های سبز بهارستان بیازماید.
به گزارش آذرقلم، صابر پرنیان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از سمت خود استعفا داده تا خود را برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از تبریز آماده کند.
پرنیان در گفتگو با یک رسانه محلی ضمن تایید این خبر افزود: اگرچه هنوز از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت استعفای بنده پذیرفته نشده است ولی استعفایم را تقدیم وزارتخانه کرده ام.
این گزارش حاکی است؛ پرنیان سالها در شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی و تهران و طی ۱۵ ماه گذشته به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی فعالیت داشته بر اساس شنیده ها قصد حضور در انتخابات دوازدهم دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز،آذرشهر و اسکو را دارد.
گزینه های مختلفی به عنوان جانشین وی به صمت رئیس سازمان صمت استان مطرح است ولی به نظر می رسد تا تعیین تکلیف وضعیت وزیر جدید صمت یکی از معاونان جایگزین وی شود.

این در حالی است که چون استعفای پرنیان هنوز تائید نشده او همچنان بر سر مسئولیت حخود حاضر شده و حق امضا دارد.
در طی ماه های گذشته، پرنیان در محافل خبری، اقتصادی و سیاسی حضور پر رنگی داشته است![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]