- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تیم منتخب هفته پانزدهم در تسخیر تراکتوری ها

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی معرفی شدند که سرخ‌پوشان تبریز بیشترین نماینده را در این تیم دارند. این اتفاق تقریبا در تاریخ دیدارهای لیگ برتر بی سابقه بوده است.
به گزارش آذرقلم، رقابت‌های هفته پایانی دور رفت لیگ برتر در حالی به پایان رسید که تراکتور با عملکردی فراتر از انتظار و نمایش تاکتیکی برتر نسبت به استقلال توانست به برتری دو گله دست یابد و این بازی مالکانه و برتر که آنها را به جایگاه ششم جدول رساند، کاری کرد تا سرخ‌پوشان تبریزی چهار بازیکن در جمع برترین‌های هفته به خود اختصاص دهند. 11 بازیکن این تیم به انتخاب ورزش سه به شرح زیر است:

* دروازه‌بان
محمدرضا اخباری(تراکتور)
یک نیمه بی‌دردسر و بدون مهار جدی مقابل استقلال داشت و حتی ارسال از جناحین نیز دروازه او را تهدید نکرد، اما در ۴۵ دقیقه دوم که آبی‌پوشان قصد جبران نتیجه را داشتند و به دنبال گرفتن امتیاز در تبریز بودند، سه بار دروازه‌اش به طور جدی تهدید شد که واکنش‌های او مانع از گلزنی استقلال شد. محمدرضا اخباری در دقیقه ۶۲ شوت در چارچوب مهدی قایدی را بدون دردسر جمع کرد و هفت دقیقه بعد هم ضربه ایستگاهی مهدی مهدی‌پور را از کنج دروازه بیرون کشید و در ادامه هم یک سیو روی شوت پیمان بابایی داشت تا عملکرد او در برد دو گله تراکتور به چشم بیاید.

* مدافعان
دانیال اسماعیلی‌فر(پرسپولیس)
عزت‌الله پورقاز(هوادار)
میلاد زکی‌پور(سپاهان)

هافبک‌ها
صفاء هادی(تراکتور)
برد مقابل استقلال نیاز به مهار خط هافبک خلاق و گلزن این تیم دارد و هر تیمی توانسته در خط میانی نمایش برتری نسبت به آبی‌پوشان داشته باشد، حداقل یک امتیاز را گرفته که امروز هم تراکتور این کار را با بهره‌مندی از صفاء هادی در میانه زمین به بهترین شکل ممکن انجام داد و این بازیکن عراقی با جنگندگی و قطع توپ‌هایی که شکل بازی استقلال را خراب کرد، اجازه نداد موقعیت‌سازی زیادی برای حریف‌شان شکل بگیرد. صفاء هادی در کنار مهار هافبک‌های استقلال و درصد اشتباه پایین، با یک پاس جلو زمینه‌ساز گل اول تیمش هم شد و بهترین بازی فصل خود را انجام داد.

1788793

ریکاردو آلوز(تراکتور)
خلاق‌ترین و بهترین پاسور این فصل لیگ برتر امروز هم شایستگی‌های خود را در یک بازی بزرگ به نمایش گذاشت و نشان داد بی‌دلیل به او لقب مهندس تراکتور را نمی‌دهند. ریکاردو آلوز در تقابل با استقلال نظم زیادی به شکل بازی تیمش داد و با گردش توپ کاری کرد تا تیمش مدام رو به جلو بازی کند و شکل هجومی به خود بگیرد. آلوز در کنار این نمایش تاکتیکی و فنی درخشان، پاس گل دوم تراکتور را هم روی یک ضدحمله سریع و حرکتِ پا به توپ از میانه زمین به قنبری داد تا بازی خوب خود را با هشتمین پاس گل فصل تکمیل کند.

1788805

* وینگرها
وحید امیری(پرسپولیس)
مهدی ترکمان(مس رفسنجان)

* مهاجمان
محمد قنبری (تراکتور)
ستاره غیرمنتظره هفته آخر نیم‌فصل بود و عملکردش هواداران تراکتور و البته استقلال را شگفت‌زده کرد. محمد قنبری در همان دقیقه ۳ یک پاس دیدنی به رضا اسدی داد که فرصت‌سوزی این بازیکن و شوت بی‌دقت او کاری کرد تا اولین موقعیت جدی تیمش از دست برود، اما در ادامه خودِ قنبری دست به کار شد و گل اول تراکتور را با یک شوت تماشایی در دقیقه ۳۶ به ثمر رساند و در دقیقه ۵۳ هم با یک سرتوپ و شوت زمینی گل دوم را زد تا مرد اول تراکتور در برد بزرگ مقابل استقلال لقب بگیرد.

1788707
محمد عمری(پرسپولیس)
شهریار مغانلو(سپاهان)[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]