- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

رکورد شکنی ریزش قیمت‌ها در بازار سکه و ارز

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: آخرین روزکاری بازار در هفته دوم آبان برابر شد با ریزش شدید قیمت‌ها تحت تأثیر اخبار برگزاری انتخابات آمریکا به طوری که بازار در ساعت ۱۱ کار خود را با اتفاقی عجیب آغاز کرد که برابر قیمت سکه طرح قدیم و جدید به نرخ ۱۲میلیون و ۸۰۰هزار تومان بود که در دقایق بعدی فاصله این دو به ۲۰۰هزار تومان رسید.

به گزارش آذرقلم، در این روز نوسان قیمت سکه و طلا بسیار شدید بود به طوری که هر گرم طلای ۱۸ عیار به نرخ یک میلیون و ۱۸۸هزار و ۸۰۰ تومان عرضه شد.

در ساعت ۱۲ قیمت هر سکه طرح قدیم به ۱۲میلیون و ۳۰۰هزار تومان و هر سکه طرح جدید به ۱۲میلیون و ۷۰۰هزار تومان رسید و نیم ساعت بعد سکه بار دیگر وارد کانال ۱۳میلیون تومان شد و نرخ ۱۳میلیون و ۱۰۰هزار تومان برای سکه طرح جدید به ثبت رسید.

در باقی ساعات سکه بین کانال ۱۲ و ۱۳ میلیون تومان در رفت و آمد بود به طوری که در ساعت ۱۵ قیمت ۱۲میلیون و ۹۰۰هزار تومان برای آن در بازار ثبت شد.

سرانجام بازار در عصر پنجشنبه ۱۵آبان با قیمت‌های سکه طرح قدیم با نرخ ۱۲میلیون و ۳۰۰هزار تومان، و سکه طرح جدید با قیمت ۱۳میلیون تومان و طلای ۱۸ عیار هم با یک میلیون و ۲۲۰هزار تومان به کار خود پایان داد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]