- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

آب پاکی استانداری بر روی تصمیم شهرداری: دورکاری کارمندان فعلا ممنوع است!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: انتشار خبر دورکاری کارکنان شهرداری تبریز از سوی معاون برنامه ریزی این سازمان، هر چند امید سلامتی را به بدنه عریض و طویل این سازمان تزریق کرد اما خوشحالی خبر شیفت بندی و دورکاری برای پرسنلی که روزانه با افراد بسیار زیادی از ارباب رجوع مواجهه می شوند بسیار کوتاه بود. برای اینکه استانداری به سرعت واکنش نشان داد و آب پاکی را روی تصمیم شهرداری تبریز ریخت.
به گزارش آذرقلم، در همین رابطه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در گفتگو با رسانه ها، گفت: خبر دورکاری کارمندان دولتی از روز چهارشنبه که در برخی رسانه های استانی منتشر شده، صحت ندارد و تکذیب می شود.
علیار راستگو در ادامه گفت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، خبر بازتاب شده در رابطه با دورکاری بخش عمده کارمندان ادارات دولتی صحت ندارد.
راستگو افزود: تاکنون چنین تصمیمی اتخاذ نشده است.
گفتنی است از ظهر روز دوشنبه محدودیت‌های کرونایی در استان اعمال شده و بر این اساس خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به تبریز ممنوع است. این طرح تا شامگاه روز جمعه این هفته ادامه دارد.
این تصمیم بر اساس مصوبه ستاد ملی و ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اتخاذ شده و جریمه پیش‌بینی شده برای متخلفان توسط پلیس راهنمایی و رانندگی ۵۰۰ هزار تومان است.
بدین ترتیب، این ابلاغیه صادره از سوی راستگو، به منزله آب سردی بود که استانداری بر آش داغ دورکاری شهرداری ها ریخته شد!

اما آقای راستگو هرگز به این موضوع هم اشاره نکردند که نمی توان تعداد، میزان و دفعات مراجعات شهروندان به سازمان های شهرداری را با ادارات سیاستگذار و کم تعداد از نظر ارباب رجوع مانند استانداری مقایسه کرد![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]