- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تغییر 40 درصدی ترکیب تراکتور

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: علیرضا منصوریان اولین ترکیب تیمش در یک بازی دوستانه را به گونه ای چید که نشان می دهد 40 درصد ترکیب فصل گذشته تغییر کرده است.
به گزارش آذرقلم، اسامی این بازیکنان به این شرح است:

علیرضا منصوریان اولین ترکیب تیمش در یک بازی دوستانه به شرح زیر اعلام کرد:

محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، وفا هخامنش، اکبر ایمانی، میثم تیموری، ابوالفضل پورشیخ، رضا شکاری، مهدی تیکدری، مهدی ببری، میلاد فخرالدینی و محمد قنبری

ترکیب اصلی تیم تراکتور نسبت به سال گذشته نزدیک به 40 درصد تغییر کرده و 4 بازیکن جدید به نام های هخامنش، پورشیخ، ببری و قنبری در ترکیب تیم تراکتور قرار گرفتند.

با رفتن رشید مظاهری هم دروازه بان اول تراکتور محمدرضا اخباری است و برابر نود ارومیه در دورن دروازه این تیم قرار گرفت.

ترکیب اصلی تیم تراکتور نسبت به سال گذشته نزدیک به 40 درصد تغییر کرده و 4 بازیکن جدید به نام های هخامنش، پورشیخ، ببری و قنبری در ترکیب تیم تراکتور قرار گرفتند.
با رفتن رشید مظاهری هم دروازه بان اول تراکتور محمدرضا اخباری است و برابر نود ارومیه در دورن دروازه این تیم قرار گرفته است.
ساسان انصاری هم از این تیم جدا شده و تکلیف حضور احسان حاج صفی هم مشخص نیست. شجاعی و دژاگه هم فعلا در این ترکیب حضور نداشتند.

تا کنون حضور حبیب فر‌عباسی، سعید واسعی، محمد خرم‌الحسینی، محمد قنبری، محمد مسلمی‌پور، وفا هخامنش و حمزاویی در تیم تراکتور قطعی شده و رشید مظاهری، رضا اسدی، ابوالفضل رزاق‌پور، محمدرضا آزادی و و ایمان سلیمی هم از تراکتور جدا شود.
چند بازیکن نیز جزو گزینه‌های احتمالی پیوستن به تیم تراکتور هستند که محمد قادری بازیکن فصل گذشته ماشین‌سازی و همچنین هادی محمدی نام شان برای پیوستن به تیم تراکتور مطرح شده است.
تمرینات تیم فوتبال تراکتور از 20 روز پیش زیر نظر علی‌رضا منصوریان آغاز شده است.
تراکتور یکی از نمایندگان فوتبال ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا بوده و به دنبال پنجمین حضورش در این مسابقات است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]