- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

ما را از کرونا نترسانید، بدتر از ویروس کرونا هم اومد و دفاتر طلاق بعد از سهمیه‌بندی!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

آخرین مسافران هتل‌ها هم رفتند!

افزایش هزینه های سفر و گردشگری که به خالی ماندن اغلب هتلهای کشور منجر شده، سوژه کارتونی از کیوان زرگری در شهروند شده است.

آخرین مسافران هتل‌ها هم رفتند!

آخرین وضعیت سربازان آمریکایی پس از حمله موشکی ایران!
بالاخره پنتاگون با اعتراف به تلفات حمله موشک‌های نقطه‌زن ایران به پایگاه‌های آمریکایی مستقر در عراق، از ضربه مغزی بیش از ۳۴ سرباز آمریکایی خبر داد.موضوعی که سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

بلائی که موشک‌های نقطه‌زن ایرانی بر سر سربازان آمریکایی آورد!

جدیدترین آموزش‌های خدمه هواپیمایی را ببینید!
محمدرضا میرشاه ولد با بازنشر کارتونی از خود در صفحه اینستاگرامی‌اش، به حوادث و سوانح هوایی اخیر و مشکلات پیش آمده پیش روی هواپیماها پرداخت.

جدیدترین آموزش‌های پرواز توسط خدمه هواپیما را ببینید!

دفاتر طلاق بعد از سهمیه‌بندی!
در پی اعلام رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق که از محدودیت ثبت طلاق در دفاتر رسمی خبر داده بود، جدول سهمیه روزانه مجاز دفاتر طلاق به تفکیک استان‌ها منتشر شد… موضوعی که سوژه کارتونی از علیرضا پاکدل در خبرآنلاین شد.

وضعیت دفاتر طلاق بعد از اعلام سهمیه روزانه!

مارو از کرونا نترسونید!
محمدرضا میرشاه‌ولد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود، نوشت: “مارو از کرونا نترسونید. سارس و ابولا و جنون گاوی و خوکی و مرغی اگه تونستن کاری بکنن، کرونا هم میتونه!”

مارو از کرونا نترسونید!

شکستن گوش؛ سرگرمی عجیب این روزها!!
تبلیغات گسترده برای شکستن گوش، که به عنوان یکی از کار و کاسبی‌های عجیب و غریب در شبکه‌های اجتماعی در حال گسترش است، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

اینم واکنش یک پدر به بدآموزی‌های شبکه‌های اجتماعی!

چرا کسی توصیه‌های بهداشتی رو جدی نمی‌گیره؟!
محمدرضا میرشاه ولد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود به ضرورت توجه به بهداشت فردی و عمومی، برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های واگیردار پرداخت.

چرا کسی توصیه‌های بهداشتی رو جدی نمی‌گیره؟!

بدتر از ویروس کرونا هم اومد!
در حالی که فضای مجازی این روزها مملو از خبرهای متفاوت و عجیب درباره ویروس کروناست، مسئولان از آماده‌باش کامل برای مقابله با این ویروس در کشور می‌گویند اما شایعات همچنان می‌تازند… موضوعی که سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

خودش رو مهار کنیم یا شایعه‌ش رو؟!

غصه نخور خودم هواتو دارم!
پرداخت عیدی بازنشستگان در بهمن ماه سوژه کارتونی از کیوان زرگری در شهرونگ شد.

امسال بچه‌ها به پدربزرگ‌ها عیدی می‌دهند!