- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: ادامه زندگی با تمام غصه ها، فایده فقیر بودن، رکوردشکنی دوباره ایرانی ها و ویروس کرونا به ایران نمی آید!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

با همه غصه‌ها بازم زندگی ادامه داره!

علی رادمند با اشاره به حوادث تلخ و دردناک اخیر در کشور، با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: “و زندگی همچنان ادامه دارد…”

با تمام سختی‌ها زندگی ادامه دارد!

جدیدترین فایده فقیر بودن!
نتایج مطالعات محققان نشان داده که میزان درآمد افراد و طول عمر آنها دارای نسبتی جالب است و افراد ثروتمند 9 سال بیشتر از افراد فقیر عمر می‌کنند. موضوعی که سوژه کارتونی از فیروزه مظفری در خبرآنلاین شد.

اینم جنبه دیده نشده‌ای از قواید فقیر بودن!

چندتا سیگار بکشیم می‌میریم؟!
دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران گفته “بر اساس آمارهای جهانی مصرف هر یک میلیون نخ سیگار باعث مرگ یک انسان می‌شود. علیرضا پاکدل با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخت.

ببینید سیگار چطور جان افراد را می‌گیرد!

دیگه نمی‌کشم، مغزم ترکید!

نازنین جمشیدی با انتشار کارتونی در صفحه شهرونگ به اتفاقات تلخ رخ داده در کشور، طی ماه‌ها و سال‌های اخیر پرداخت.

وای، دیگه نمی‌کشیم!

نمایی دیده‌نشده از کنفدراسیون فوتبال آسیا!

لابی‌های صورت گرفته در کنفدراسیون فوتبال آسیا که منجر به محرومیت باشگاه‌های ایرانی از میزبانی در جام باشگاه‌های آسیا شد،/ محمدرضا میرشاه ولد 

نمایی جدید از ای اف سی پشیمانان!

بازم رکورد زدیم!
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران از رکوردزنی مصرف گاز خانگی در کشور خبر داد و افزود: سال گذشته در همین زمان میزان مصرف گاز ۵۲۰ میلیون مترمکعب در روز بود که اکنون این عدد به حدود ۶۰۰ میلیون متر مکعب افزایش یافته است… این موضوع سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

افتخارآفرینی این شهروند در حوزه مصرف گاز خانگی!

فروش خانه صدساله اکازیون با وام فوری!

در خبرها آمده خریداران خانه‌های سالمند، از وام مسکن بهره‌مند خواهند شد. موضوعی که سوژه کارتونی از کیوان زرگری در شهرونگ شد.

فروش خانه صدساله اکازیون با وام فوری!

وقتی همه دارن به هم دروغ می‌گن!
صفحه طنز کارتون شهروند با انتشار کارتونی از احسان گنجی به مذمت دروغگویی در جامعه پرداخت.

نتیجه همه‌گیر شدن دروغگویی را ببینید!

چرا ویروس کرونا به ایران نیامد!
شهاب جعفرنژاد با اشاره به گسترش و شیوع ویروس کرونا در منطقه جنوب شرقی آسیا، با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود، به این موضوع پرداخت؛ هر نیم ساعت یک نفر در کشور بر اثر تصادف جان خود را از دست می‌دهد…

ببینید چرا ویروس کرونا به ایران نیامد!

۲.۵ میلیارد دلار قاچاق ناقابل!

دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفته در شرایط کنونی بازار ۲.۵ میلیون دلار پوشاک قاچاق در کشور وجود دارد که این موضوع تاثیر مخربی بر تولید داخلی دارد. فیروزه مظفری با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخت.

اینم نتیجه ورود ۲.۵ میلیارد دلار کالای قاچاق ناقابل!