- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

اخبار داغ نقل و انتقالات تراکتور: از بیت آشور تا میلاد و مازولا و آقایی!

آذرقلم: با نزدیک شدن به مهلت قانونی نقل و انتقالات بازیکنان، اخبار مربوط به بازیکنان ورودی و خروجی تراکتور هم حساس تر شده است.

به گزارش آذرقلم، تازه ترین اخبار مربوط به نقل و انتقالات تراکتور را به نقل از رسانه های جمعی با هم مرور می کنیم:

بیت آشور در آستانه پیوستن به تراکتور

مسئولین تراکتور که بشدت به دنبال دفاع راست تخصصی هستن بعد از محمدی مهر به سراغ بیت آشور رفتند و مذاکراتی هم با او شده است
در فصل پیش هم بیت آشور با مسئولین تراکتور وارد مذاکره شده بود ولی به توافق نرسیده بودند
گفتنی است محمدی مهر و بیت آشور جزو گزینه های تراکتور برای دفاع راست است

ادعای رسانه‌ای: بیت آشور در آستانه پیوستن به تراکتور

تراکتور که از مدت‌ها قبل و به دنبال تقویت خود در پست دفاع راست با گزینه‌های مختلفی وارد مذاکره شده است، در آخرین اقدام سراغ استیون بیت آشور، مدافع راست دو ملیتی ایرانی – آمریکایی رفته است.

این بازیکن شاغل در لیگ آمریکا که سابقه حضور در تیم ملی کشورمان را نیز در کارنامه دارد، یکی از گزینه‌های تراکتور در نقل و انتقالات زمستانی است. این بازیکن که در پست تخصصی دفاع راست بازی می‌کند، با توجه به نیاز تراکتور به بازیکن در این پست جدایی سید احمد موسوی از تراکتور، شانس زیادی برای حضور در جمع شاگردان ساکت الهامی دارد.

بازیکن سابق تیم تراکتور به این تیم بازگشت.

بازگشت میلاد به تراکتور

به گزارش آذرقلم، میلاد فخرالدینی بعد از جدایی از تیم ذوب آهن اصفهان، با تیم تراکتور به توافق رسیده و نیم فصل دوم پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد.

وی قرار است در پست دفاع راست در تیم تراکتور این تیم را همراهی کند و نگرانی‌های تراکتور را در این پست به اتمام بخشد.

وی سابقه ۲ فصل بازی برای تیم تراکتور و یک فصل تیم گسترش فولاد را در لیگ برتر داشته و با تیم تراکتور به مقام قهرمانی جام حذفی کشور در سال ۹۲ دست یافته بود.

هافبک برزیلی تراکتور هم خواهان جدایی شد

هافبک برزیلی تیم فوتبال تراکتور تبریز در تمرینات این تیم غایب است و به احتمال فراوان از جمع سرخ‌پوشان تبریزی جدا خواهد شد.

هافبک برزیلی تراکتور هم خواهان جدایی شد

تسنیم نوشت: تیم فوتبال تراکتور تبریز اردوی آماده‌سازی خود را از دو روز پیش در شهر آنتالیا کشور ترکیه برپا کرده است و طبق برنامه تا 29 دی‌ماه در این کشور حضور خواهد داشت.

شاگردان الهامی در حالی در این اردو به سر می‌برند که مازولا، هافبک برزیلی تراکتوری‌ها هنوز به تمرینات تیمش اضافه نشده است و از قرار معلوم قصد جدایی از جمع سرخپوشان تبریزی را دارد.

پیش از این سوگیتا و فورچونه دو بازیکن ژاپنی و مارتینیکی تیم تراکتور نیز از لیست این تیم کنار گذاشته شده بودند و به این ترتیب، میمبلا پرویی تنها بازیکن خارجی باقی‌مانده در تیم تراکتور خواهد بود.

معاوضه ای دیگر در راه است

استیون بیت آشور

باشگاه سپاهان و تراکتور همواره رابطه ای بسیار در خرید و فروش بازیکن به یکدیگر داشته اند و بازیکنان زیادی هستند که سابقه ی بازی برای هر دو تیم را دارند . از جمله می توان به احسان حاج صفی ، مهدی کیانی ، محمد ایران پوریان و…. اشاره کرد . به نظر یک معاوضه ی دیگر در راه است . طبق شنیده ها مهدی تیکدری در لیست امیر قلعه نویی قرار دارد . سعید آقایی که سابقه ی حضور در تراکتور را دارد قصد جدایی از این تیم را دارد . به نظر این دو بازیکن با باشگاه فوتبالشان تغییر کند .

 معاوضه حاج‌صفی و ایمانی با بازیکن سپاهان صحت ندارد

شایعه معاوضه اکبر ایمانی و احسان حاج صفی با چند بازیکن، در فضای مجازی منتشر شده که به هیچ عنوان صحت ندارد.

کادرفنی تراکتور هیچ برنامه‌ای برای فروش یا معاوضه این دو بازیکن ارزشمند ندارد.