- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تازه ترین ها از نقل و انتقالات تراکتور در رسانه ها!

آذرقلم: رایزنی ها و گمانه زنی ها برای نقل و انتقالات پنجره زمستانی در باشگاه ها شدت گرفته است. در این بین تیم تراکتور به دلیل فراز و نشیب های گسترده در طی چند ماه گذشته، بیشترین توجهات محافل خبری و و رزشی را به خود اختصاص داده است. امروز هم نگاهی می اندازیم به اخبار رسانه های داخلی در مورد نقل و انتقالات تراکتور که طی دو روز گذشته در رسانه ها منتشر شده است.

مخالفت باشگاه پیکان با پیشنهاد تراکتور

مخالفت باشگاه پیکان با پیشنهاد تراکتور

باشگاه پیکان با پیشنهاد تراکتور برای جذب مهاجم این تیم مخالفت کرد.

عصرتبریز نوشت: باشگاه تراکتور برای جذب شهریار مغانلو، مهاجم تیم پیکان تهران ابراز علاقه کرده و مذاکراتی نیز در این رابطه انجام شده است. با وجود این امر اما پیکانی ها به شدت مخالف جدایی مغانلو هستند و قصد ندارند این بازیکن را در نیم فصل دوم از دست بدهند.

لازم به ذکر است که مهاجم ۲۵ ساله پیکان در این فصل توانسته نقش بسزایی در موفقیت های تیمش ایفا کند و با ۸ گل زده نه تنها بهترین گلزن پیکان است که در رده دوم جدول گلزنان قرار گرفته است. این موضوع باعث شده تا تیم های زیادی خواهان مغانلو شوند و این کار پیکان را برای نگه داشتن بازیکن جوان خود سخت کرده است.

با وجود مخالفت پیکان اما تراکتوری ها در تلاش هستند تا با ارائه پیشنهادات مالی قابل توجه، موفق به دریافت رضایت نامه باشگاه پیکان شده و مغانلو را به خدمت بگیرند.

توافق تراکتوری‌ها با گزینه اول پرسپولیس

مذاکرات تراکتوری ها با گزینه مد نظر پرسپولیسی ها موفقیت آمیز بوده و گفته می شود که توافقاتی جدی صورت گرفته است.

توافق تراکتوری‌ها با گزینه اول پرسپولیس

مدال نوشت: تراکتوری ها در نیم فصل اول با مشکل گلزنی مواجه بودند و فورچونه که بعنوان گران قیمت ترین بازیکن خارجی لیگ برتر به این تیم آمده بود نتوانست انتظارات را برآورده کند و در نهایت از این تیم جدا شد. 

عیسی آل کثیر در نیم فصل اول توانست با گلزنی های خود برای نیم فصل مشتریان زیادی را جلب خود کرد ولی جدایی او از تیم صنعت نفت آبادان سخت به نظر می رسد ولی غیر ممکن نیست. 

آقای گل نیم فصل اول لیگ برتر از پرسپولیسی ها نیز پیشنهاد داشت ولی این موضوع منتفی شد. امروز از نزدیکان این بازیکن خبری به بیرون درز کرد که می‌تواند بزرگترین نقل و انتقال زمستانی لیگ باشد. دوستان عیسی با صراحت می گویند که او با تراکتوری ها به توافق رسیده و قطعا نیم فصل دوم را در تبریز خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید که صنعت نفتی‌ها راضی به از دست دادن آل کثیر خواهند شد یا خیر و یا ممکن است بندی از قرارداد این بازیکن او را به این راحتی راهی تبریز کند.

مذاکره تراکتور و ایرانپوریان به کجا رسید؟

تراکتوری ها با مدافع سابق خود مذاکره و پیشنهاد همکاری داده اند.

مذاکره تراکتور و ایرانپوریان به کجا رسید؟

مدال نوشت: تراکتوری‌ها در روزهای گذشته با مدافع راست خود احمد موسوی به مشکل برخوردند و رسانه اقتصادی آنها نیز خبر جدایی احتمالی را منتشر کرد تا تراکتوری ها به دنبال مدافع راست تخصصی باشند. در این میان مذاکراتی نیز با ایرانپوریان مدافع سال های گذشته خود داشتند.

ایرانپوریان که روزهای خوبی را در تبریز سپری کرده است شاید برای بازگشت به تبریز بی تمایل نباشد و مذاکراتی را نیز با تراکتوری ها داشته است ولی توافق طرفین نیاز به رضایت باشگاه سپاهان دارد. رقابت این دو باشگاه و حساسیت های بوجود آماده میان این دو باشگاه در سال های اخیر این انتقال را کمی سخت می کند.

با توضیحات مختصر ارایه شده مذاکره ایرانپوریان و تراکتور تنها در حد مذاکره باقی خواهد ماند و به احتمال زیاد امکان قطعی شدن حداقل برای این پنجره نقل و انتقالاتی وجود نخواهد داشت.

رونمایی از گزینه هیجان انگیز نقل و انتقالاتی تراکتور

رونمایی از گزینه هیجان انگیز نقل و انتقالاتی تراکتور

تراکتوری ها برای تقویت خط دفاعی خود دست روی یک گزینه هیجان انگیز گذاشته اند.

عصرتبریز نوشت: خط دفاعی یکی از مهمترین نقاطی است که تراکتوری ها به دنبال تقویت آن در نقل و انتقالات زمستانی هستند. کمبود مهره در این پست باعث شد تا سرخ پوشان بارها با مشکلات عدیده ای مواجه شوند و جذب حداقل دو مدافع در نقل و انتقالات پیش رو می تواند مشکل یاد شده را مرتفع کند.

مرتضی پورعلی گنجی، مدافع تیم ملی ایران و باشگاه العربی قطر گزینه هیجان انگیز تراکتوری ها برای خط دفاعی شان است. مذاکرات اولیه با این بازیکن نیز آغاز شده است که از روند مذاکرات خبری در دست نیست ولی قطعا تراکتوری شدن این بازیکن یک سوپرایز بزرگ برای تی تی ها می‌تواند باشد.

پیشنهاد باشگاه تراکتور به مهاجم پرسپولیس

پیشنهاد باشگاه تراکتور به مهاجم پرسپولیس

مدیر برنامه مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس از پیشنهاد باشگاه تراکتور به این بازیکن خبر داد.

مهر نوشت: مهدی عبدی امروز یکشنبه در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد تا درباره مسائل قراردادی خود با محمد حسن انصاریفرد دیدار و گفتگو داشته باشد.

در جریان این ملاقات، مدیرعامل پرسپولیس، خطاب به مهاجم جوان سرخپوشان گفت: قدر اعتمادی که کادر فنی و آقای کالدرون داشتند و فرصتی که پرسپولیس در اختیار گذاشته است را بدان. تلاش خود را بیشتر کن و خوشحال هستم که درگیر حاشیه‌ها نیستی و به راه و پیشرفت خودت ادامه بده.

طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس، در جریان این ملاقات، مدیر برنامه‌های عبدی پیشنهاد باشگاه تراکتور تبریز به این بازیکن را مطرح کرد که مدیر عامل پرسپولیس گفت: پاسخ ما مشخص است. مهدی عبدی جوان و سرمایه پرسپولیس است. موافق جدایی نیستیم و اینجا هم خانه خودش است.

تراکتور به دنبال مهاجم تیم ملی عراق

باشگاه تراکتور درصدد است مهاجم ملی‌پوش عراق را جذب کند

تراکتور به دنبال مهاجم تیم ملی عراق

میزان نوشته: با توجه به اینکه در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی فوتبال ایران قرار داریم تیم‌های مختلف لیگ برتری به دنبال تقویت خود برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر هستند.

در همین خصوص شنیده می‌شود مسئولان باشگاه تراکتور که بعد از پایان نیم‌فصل به همکاری با کوین فورچونه و سوگیتا دو بازیکن خارجی خود پایان دادند به دنبال جذب مهاجم تیم ملی عراق هستند.

یکی از مدیران باشگاه تراکتور درباره این مطلب به خبرنگار ما گفت: ما قصد جذب مهاجم داریم اما به علت اینکه قیمت بازیکنان مدنظرمان افزایش پیدا نکند اسامی آنها را رسانه ای نمی کنیم. به هر حال بعد از توافقات نهایی با گزینه های مدنظر از طریق سایت باشگاه آن را اطلاع رسانی می کنیم. علاوه بر این جذب بازیکنان داخلی در اولویت اصلی ما قرار دارد و  در صورت به توافق نرسیدن با داخلی ها به سراغ بازیکنان خارجی می رویم.

علی‌ عباس مهاجم جوان تیم ملی عراق مورد توجه باشگاه تراکتور قرار گرفته اما فعلا هیچ مذاکره‌ای بین طرفین انجام نشده است. علی عباس ابتدا منتظر است تکلیف در تیم ملی عراق مشخص شود بعد به پیشنهاد تراکتور رسیدگی کند. پیش از این شنیده می‌شد که باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب این مهاجم است که این موضوع به سرانجام نرسید.

اختلاف نظر شهرخودرو و تراکتور بر سر معاوضه بازیکن

اختلاف نظر شهرخودرو و تراکتور بر سر معاوضه بازیکن

شهرخودرو و تراکتور بر سر معاوضه بازیکن هنوز به توافق نرسیده اند اما به نظر می رسد که شاهد تبادل بازیکن بین این دو باشگاه باشیم.

به نوشته عصرتبریز، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم شهرخودرو مشهد به دنبال یک هافبک دفاعی است و نگاه خود را به طرف تیم پرستاره تراکتور دوخته است که در خط هافبک ترافیک سنگینی دارد و در نیم فصل به دنبال غربال کردن و سبک سازی این خط است. از مشهد خبر می‌رسد که یحیی گل محمدی خواستار جذب اکبر ایمانی از تراکتور شده و در مقابل فرشاد محمدی مهر را برای معاوضه با این بازیکن پیشنهاد داده است ولی تراکتوری ها تمایل دارند این بازیکن را با سعید مهری معاوضه کنند.

سعید مهری در فصل گذشته در تیم ماشین سازی یک بازیکن ثابت بود که بازی های درخشانی از خود به نمایش گذاشت تا در این فصل راهی تراکتور شود. ترافیک سنگین در خط هافبک تراکتور باعث شد که به سعید مهری جوان بازی کمی برسد و همین مسئله با نارضایتی او همراه بود. او در روزهای گذشته نیز خواستار جدایی شد تا به تیمی برود که در آن بطور ثابت بازی کند.

شکست زودهنگام پروژه بازگشت ستاره سابق تراکتور

شکست زودهنگام پروژه بازگشت ستاره سابق تراکتور

پروژه بازگشت ستاره سابق تراکتور با شکست مواجه شد.

عصرتبریز نوشته: پس از اینکه مشخص شد سید احمد موسوی به دلیل رخ دادن برخی مشکلات، در آستانه جدایی از تراکتور قرار دارد، از محمد ایرانپوریان به عنوان یکی از گزینه های جانشینی او یاد شد.

ایرانپوریان که سابقه حضوری طولانی مدت در تراکتور را دارد، فصل گذشته به سپاهان پیوست و این فصل نیز در این تیم حضور دارد. با وجود اینکه ایرانپوریان در فصل جاری آن گونه که باید نتوانسته جایی در ترکیب سپاهان پیدا کند اما بر اساس اخبار به دست آمده از منابع آگاه، باشگاه اصفهانی به هیچ عنوان حاضر به از دست دادن مدافع راست خود نیست.

از آنجایی که ایرانپوریان با سپاهان قرارداد دارد، بازگشت او به تراکتور منوط به صدور رضایت نامه از سوی باشگاه سپاهان است. باشگاه سپاهان اما تصمیمی برای این کار نداشته و روابط نه چندان دوستانه دو باشگاه در دو فصل اخیر باعث شده تا شکست زودهنگام پروژه بازگشت ستاره سابق تراکتور به تبریز را شاهد باشیم.

سعید مهری را از دست نمی دهیم!

باشگاه تراکتور به هیچ وجه نیت ندارد هافبک خود را از دست بدهد.

یکی از خبرسازی های در مورد سعید مهری است. بازیکنی که مورد تایید ساکت الهامی است و به سبک بازی او اعتقاد دارد و به باشگاه هم اعلام کرده به هیچ وجه قصد ندارد این بازیکن را از دست بدهد اما در اقدامی عجیب شایعاتی مبنی بر معاوضه او با فرشاد محمدی مهر بازیکن شهرخودرو به راه افتاده درحالی که باشگاه تراکتور برنامه ای برای جذب بازیکن شهرخودرو ندارد.

از سوی دیگر مباحثی مربوط به محمدرضا آزادی مطرح است که در مورد این بازیکن در روزهای آینده کادرفنی تصمیم گیری خواهد کرد.

از جمله موارد دیگری که در مورد نقل و انتقالات تراکتور گفته می شود پیشنهاد 5میلیادری به شهریار مغانلو بازیکن پیکان است. این درحالیست که باشگاه پیکان اعلام کرده این بازیکن را نمی خواهد از دست بدهد و از طرف دیگر باشگاه تراکتور هم حاضر نیست بابت جذب این بازیکن پول زیادی هزینه کند.

پیشنهادهای متنوع برای دروازه بان تراکتور

دروازه بان باتجربه تراکتور با پیشنهادهایی از چند تیم لیگ برتری مواجه شده و احتمالا باید جدایی اش را قطعی بدانیم.

“توپ 90” نوشت: محمدرضا اخباری یکی از دروازه بان های باتجربه فوتبال ایران محسوب می شود که در زمان کارلوس کی روش سابقه دو سال پوشیدن پیراهن تیم ملی را نیز دارد. اواما بعد از پایان خدمت سربازی اش مجبور شد به سایپا برگردد و به دلیل اختلاف هایی که با مسئولان وقت باشگاه پیدا کرد، از شرایط بازی دور شد.
اخباری در جدایی از سایپا دوست داشت به تیمی برود که نزد هوادارانش بسیار محبوب است. او وقتی با پیشنهاد تراکتور در نیم فصل لیگ هجدهم مواجه شد، با قرارداد سفید به تیم محبوب تبریزی رفت. اخباری که نزد هواداران تراکتور به «قارتال» معروف است اما با وجود شرایط بدنی خوب بازی های زیادی در ترکیب تراکتور قرار نگرفت و حالا برای خروج از این شرایط به دنبال جدایی است.
او بعد از نیم فصل نیمکت نشینی در تراکتور و فقط انجام دو بازی در جام حذفی از مسئولان باشگاه خواسته رضایتنامه اش را برای تیم های دیگر صادر کنند و البته چند تیم خوب لیگ برتر هم به سراغش رفته اند. با توجه به سابقه ای که اخباری در فوتبال ایران دارد، تیم های ذوب آهن اصفهان، پیکان تهران، گل گهر سیرجان و یکی دو تیم لیگ برتری دیگر برای جذب این دروازه بان اقدام کرده اند.
از این رو باشگاه های خواهان اخباری با مسئولان تراکتور و خود این بازیکن در حال مذاکره هستند. باید منتظر ماند و دید اخباری که تقریبا جدایی اش از تراکتور قطعی شده در نهایت پیراهن کدام تیم لیگ برتری را برتن می کند.

اکبر ایمانی در راه شهرخودرو

خبر های بسیار عجیب در تراکتور

جذب بازیکنی از شهر خودرو برای تراکتور شاید تبعات بسیار بدی داشته باشد . زیرا یحیی گل محمدی سرمربی تیم مشهدی به شدت به دنبال تقویت خط هافبک خود است . از این رو اکبر ایمانی یکی از بهترین هافبک های ایرانی را زیر نظر دارد . و این نیز به این دلیل است که شایعه شده سرخ پوشان چندی از بازیکنان تیم مشهدی را زیر نظر دارد و تیم شهر خودرو به دنبال معاوضه این بازیکنان است که در ادامه آنها را بررسی می کنیم :

یونس شاکری در راه تراکتور

خبر های بسیار عجیب در تراکتور

به نظر این بار سرخ پوشان تبریزی نمی خواهند ریسک کنند و با پول های زیاد به دنبال
مهاجمان خارجی باشد . یونس شاکری نیز یکی از افرادی است که که درخشش نسبتا خوبی
در چند سال گذشته داشته است . حال شایعه شده است که این مهاجم نیشابوری یکی از
گزینه های تقویت سرخ پوشان است . او یک بازیکنی است که بیشتر گل های
خود را در کارهای هوایی به ثمر می رساند .

ستاره ژاپنی جای سوگیتا را در تراکتور می‌گیرد؟

ستاره ژاپنی جای سوگیتا را در تراکتور می‌گیرد؟

گمانه‌زنی‌ها از انتقال «یوما سوزوکی» ستاره ژاپنی به تیم تراکتور ایران بیشتر شده است.

مهر نوشته: چندی پیش بود که خبرهاحکایت از پیشنهاد ۶ میلیون یورویی باشگاه تراکتور ایران به یوما سوزوکی بازیکن ژاپنی تیم سنت ترویدن بلژیک داشت.

این خبر از سوی مسئولان باشگاه تراکتور تکذیب نشد و حالا در رسانه های غیر رسمی ژاپن هم در حال بازنشر است.

طبق اعلام ژاپنی ها، سوزوکی که با مبلغ ۲.۲ میلیون یورو به سنت ترویدن رفته بود، حالا پیشنهاد ۵ میلیون یورویی از تراکتور دارد.

جدایی «یوکیا سوگیتا» بازیکن ژاپنی از تراکتور در نقل و انتقالات نیم فصل، شائبه حضور سوزوکی در این تیم را پررنگتر کرده است.

سوزوکی سابقه بازی در تیم کاشیما آنتلرز ژاپن را هم در کارنامه دارد و عضو تیم ملی ژاپن است.