- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: قصور پزشکی، سالخوردگان در صف وام ازدواج و تبلیغ ترامپ به شیوه آلیس!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و به ویژه آلودگی هوا طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

سالخوردگان در صف وام ازدواج!
در سال ۹۶ تعداد افراد بالای ۶۰ سال که وام ازدواج دریافت کرده‌اند ۲۲۴ نفر بوده که این رقم در ۵ ماهه سال۹۸ به ۲۲۴۴ نفر رسیده که این موضوع نشان می‌دهد قانونگذار به بازه سنی دریافت این وام توجه نکرده است این موضوع سوژه انتشار کارتونی از علیرضا پاکدل در خبرآنلاین شد.

صف دریافت وام ازدواج در بانک‌ها را ببینید!

گاف ترین پزشکان در قصور پزشکی کشور را ببیند!

بر اساس اعلام سازمان پزشکی قانونی، بیشترین تعداد شکایات قصور پزشکی، مربوط به رشته‌های دندان‌پزشکی، زنان و زایمان و جراحی عمومی بودند. فیروزه مظفری با انتشا کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخته است.

نفرات برتر در قصور پزشکی کشور را ببیند!

محمدرضا گلزار از دیروز تا امروز!
شهاب جعفرنژاد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود به حضور و فعالیت محمدرضا گلزار در عرصه موسیقی که با انتقاداتی در میان فعالان این عرصه نیز همراه بوده، پرداخت.

آقای سوپر استار از دیروز تا امروز!

ترامپ برای حمله آماده شد!
تهدید کودکانه ترامپ مبنی بر هدف قرار دادن ۵۲ مرکز فرهنگی ایران، در صورت گرفتن انتقام به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی، که با واکنش گسترده بین‌المللی به عنوان یک جنایت جنگی روبه‌رو شده، / مهدی عزیزی

پایان بازی برای رئیس جمهور جنگ افروز!

تبلیغ ترامپ به شیوه آلیس: آمریکا خطاب به ایران: کدومو بدم؟!
آغاز انتقام سخت و پاسخ کوبنده ایران به آمریکا که با حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه‌های ارتش آمریکا در عراق صورت گرفت، سوژه کارتونی در خبرگزاری تسنیم شد.

ترامپ رو بدم، نتانو بدم، کدومو بدم؟!

نتانیاهو دست‌هایش را بالا برد!

پس از اعلام اقدام برای گرفتن انتقام سخت از آمریکا و همه مسببان شهادت سردار شهید سپهبد سلیمانی، بنیامین نتانیاهو گفته که این موضوع به واشنگتن مربوط نیست و ما هیچ مشارکت و دخالتی در این اتفاق نداشیم. این موضوع سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزی ی در خبرآنلاین شد.

نتانیاهو خودش رو لو داد!

واکنش ترامپ به انتقادات بین‌المللی را ببینید!
شهاب جعفرنژاد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود به اقدامات تروریستی و تهدیدات ترامپ و دولت آمریکا علیه ایران، که با انتقادات گسترده بین المللی روبرو شده، پرداخت.

واکنش ترامپ به انتقادات بین‌المللی را ببینید!

پیشنهاد جالب رابرت دنیرو به ایران درباره ترامپ!
رابرت دنیروو، بازیگر آمریکایی دقایقی پیش با انتشار یک کارتون در صفحه توئیتر خود نوشت: کاری که باید انجام شود.

پیشنهاد جالب بازیگر هالیوود به مردم آمریکا!

سلفی موتور سواران با مرگ در تونل!
انتشار ویدئوهایی که نشان می دهد چطور راکبین موتور با استنشاق سه کیلومتر هوای آلوده تونل بدون هیچ گونه برخوردی با وسیله نقلیه دیگر سرنگون می شوند، سوژه کارتونی از شهاب جعفرنژاد در صفحه اینستاگرامی‌اش شد.

سلفی موتور سواران با مرگ در تونل!